• iemand moet iets zeggen en de ander moet zeggen of hij/zij het durfd of niet durfd
    dus niet ben je blij als je iets krijgt
    bijv :durf je een kattendrol op te eten en de ander moet andwoorden durf of weiger
    en dan moet de een ook een vraag stellen en zo gaat het door
    ik begin wel
    : durf je in een van de meest bezochte winkelcentrums van Amsterdam in je ondergoed te gaan wilkelen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee. Ik heb al een vriend en ik ben te dol op mijn beste vriendin om haar te moeten verliezen.

    Durf jij een baksteen door een ruit te gooien, aanbellen bij dat huis en vragen of je de baksteen terug mag?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Ga je daar dood aan? Zo nee, best

    Durf jij met een chocolademasker gillend rond te rennen terwijl je schreeuwt: Er zit poep op me hoofd.


    Nee, van 220 kan je niet snel doodgaan. 'T kan, maar dan heb je vaak een veel hoger voltage nodig al, of genoeg water in de buurt.
    Maar het doet wel goed pijn, je krijgt gewoon een stevige stroomschok door je lijf.

    - Edit; Ligt eraan hoe dronken ik ben.

    Durf jij als Oranje wint keihard de straten over te rennen en te gillen dat het Spanje had moeten zijn?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 16:59 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Misschien :')

    Durf je in de winkel dingen in een mandje van iemand anders te stoppen?

    Ja xD

    Durf je expres drinken over een klein meisje te gooien??


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    nee dat is zielig :O

    Durf jij in je ondergoed door een drukke stad te rennenxD?


    I solemny swear i am up to no good

    JA XD

    zou je midden in de stad je gedragen als een model?
    lopen etc. :')

    Yes.

    Durf jij bij je buren gaan aanbellen en vragen of je naar het toilet mag gaan?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 17:04 ]


    All was well.

    ja

    durf jij keihard in de tuin als je thuiskomt van school te gaan zingen terwijl je buren in de tuin zitten? (heb ik een keer gedaan, ik wist niet dat ze er waren.)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ja!
    Durf jij op de Tilburgse kermis te schreeuwen: Dit zuigt! En dan een onbekende zoenen (Hij is wel een heel lekker ding...) en dan roepen: Deze atractie is cool! Ik wil nog een keer!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 17:48 ]

    nee :$,
    durf jij vlak voor de docent met een klasgenoot te gaan vechten? (had ik een keer gedaan xD oeps!)

    ligt eraan welke docent.
    Durf jij een werkstuk van een klasgenoot te verscheuren voor de ogen van je klasgenoot en van je docent?

    Nee, dat vind ik zielig.
    Durf jij op de markt te gaan staan, in een BH en een short, met een nep-microfoon en heel hard gaan zingen en dansen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja, als er niemand is dan wel xD

    Durf jij op de Tilburgse kermis te schreeuwen: Dit zuigt! En dan een onbekende zoenen (Hij is wel een heel lekker ding...) en dan roepen: Deze atractie is cool! Ik wil nog een keer!
    ^^Sorry ik wil weten hoe mensen daar op reageren dus daarom nog n keer xD

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 18:21 ]

    hell yeah ^^

    durf jij wanneer het heel stil is in de klas een scheet te laten ?


    everybody needs a song.

    Ja hoor.

    Durf jij tegen je leraar te zeggen dat hij er zó afschuwelijk dik uitziet in die nieuwe trui?


    Hope goes lost but never dies.