• Mijn muziek, afbeeldingen en foto's. Alles is gewoon weg.

    Mijn vader had besloten dat de harde schijf van de computer de vol stond dus heeft hij gewewoon alles verwijdert.

    Die foto's dat kon me niet veel schelen. Maar mijn muziek, dat ging te ver. Iedereen mag doen wat ze willen, maar van mijn muziek moeten ze afblijven. Tegen de 2000 nummers, gewoon foetsie.

    Ik ben zo kwaad op mijn vader.
    Ik ga kijken of ik nog iets kan redden in de prullebak of whatever. Op hoop van zegen.

    En ik overdrijf niet, music = life. :3

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 19:50 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Oke, dat is kut.


    when words fail, music speaks.

    Dan zou ik ook echt héél boos worden, serieus. Mijn muziek weg, ik moet er niet aan denken -flipt hem nu al half-

    Ik hoop voor je dat je het nog kunt terugkrijgen ja ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    2000 nummers? WOW
    Maarja, wel stom van je vader, hij had je op z'n minst ff kunnen waarschuwen!:@


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Damn, dat is echt bagger. Ik hoop voor je dat je ze terug kunt vinden!


    Wie du mir, so ich dir.

    Whoa. O.O

    En? Staan ze nog in de prullenbak? Misschien bestaan er op internet ook wel programma's die gewiste bestanden kunnen terugbrengen? (:

    ik zou gek worden :o
    al goed heb ik al mijn foto's op facebook of in mail staan,en muziek op mp3 of cd's (:


    everybody needs a song.

    Aaah, ik zou zo flippen en ik zou ook kwaad zijn om mijn vader, echt kut voor je. Ik hoop dat je ze terugvind.


    Stay calm and be a directioner.

    Dat was voor mij altijd de reden dat ik een back-up maakte op een usbstick, toen ik nog gebruik maakte van de 'thuispc'. Blij dat ik een laptop heb:)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb sinds gisteren een laptop, dus ik mag alles opnieuw gaan downloaden. Echt geweldig..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Staat er niet nog een deel op een mp3 ergens?


    Your make-up is terrible

    Ik moest even denken aan de moeder van Jan Smit toen ik je titel las.

    OT: Dat is echt klote. Ik weet hoe je je voelt, wan tik ben nu ook weer met alles bezig. Precies hetzelfde verhaal hier.


    Music is the new sex

    Omygoosh, geef je vader een eenzame opsluiting ja!

    En daarom hebben wij een aparte harde schijf, waar mijn papa al zijn muziek opzet want mijn papa kan ook niet zonder muziek


    The soul needs autumn.

    Ik snap je helemaal.
    Mijn computer is laatst gecrasht en ál mijn bestanden; foetsie. Heel kut allemaal ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik flipte laatst ook toen mijn 'vader' mijn muziek wiste.
    dan staat het ook niet meer op itunes en nu moet ik het dus allemaal terug halen.
    gaat me nooit lukken.


    Food.

    daarom hebben wij een terribite(:

    Staan 3000 nummers van mij op^^ 10GB aan foto's, en nog wat shit. niemand die eraan komt want we hebben toch 1000GB^^


    Stop holding me under and let me breathe.