• Okee ik ga dus een nieuwe story beginnen ofzo. 8D En tsja, natuurlijk lezers vinden die het interessant lijken om het te lezen.

    Banner.

    Soulmate: A person with whom you have an immediate connection the moment you meet them. A connection so strong that you are drawn to them in a way you've never experienced before.

    Fye is zeventien jaar oud als ze een trip maakt naar een kasteel in Engeland, waar ze wordt rondgeleid. Er zouden vroeger vampiers gewoond hebben en iedereen in haar groep die rondgeleid word, lacht hierom. Behalve Fye, want die rondleiding was waar haar leven pas écht begon.
    Preview van het eerste hoofdstuk:

    Ineens werd er gegild door één of ander meisje dat er nogal tuttig uitzag. Aan haar gezicht kon je al zien dat zij een bitchy typetje was en ik zuchtte diep. Die mensen gilden overal om. Totdat ik zag waarna ze wees.

    ‘Wat is dat?!’ gilde ze en het leek alsof alles om me heen bleef stilstaan. ‘Dat is één van onze acteurs die een vampier naspeelt. Niet te dichtbij komen, hij bijt’ er werd gelachen en ik staarde nog steeds naar het figuur in het hoekje. De acteur had een bleke huid, duidelijk zogenaamd uitgedroogd en zijn lippen waren stuk. Er zat een straaltje opgedroogd bloed vanaf zijn lippen naar zijn kin en hij zat vastgeketend met allemaal kettingen.

    Hier is mijn story. 8D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 20:30 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.