• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    KirstenSnaps schreef:
    Vanaf nu houd het schelden/zeuren/saniken/zagen/aanvallen/beschuldigen officiëel op! Of je nou wel of geen vlees eet. We zijn allemaal mensen en er zijn er genoeg onder ons die wel en geen vlees eten, allemaal een eigen mening hebben. Leer daar maar mee leven!


    danku _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Plectrum schreef:
    (...)

    Nee ik maak nooit fouten daar ben ik te perfect voor nou goed? tuurlijk maak ik fouten maar zulke heb ik nog nooit gezien.


    Maar even serieus, zoiets kan gebeuren hoor?
    Die mensen krijgen dat gesneden aan in de winkel en die frituren dat dan. Mss zien ze neit eens dat er een kop tussen zit, want het lijkt gewoon precies op de rest qua kleur enzo.
    Nou, daar kunnen die mensen toch niks aan doen.

    @Kirstensnaps.
    ik kap al. -braaf-

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:50 ]


    Smiling but close to tears.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Je autorij-comment? Jup, zoals ik al zei, volgens mij sluit jij nu gewoon je ogen. Als je geen vlees meer eet doe het dan meteen goed en eet ook geen brood, groente, whatever -gewoon niks meer. Ga nooit meer met de auto. Ze je computer uit want dat is slecht. Loop voortaan naakt rond, al die arme kindjes in India die ze voor je hebben gemaakt en er niets voor terug hebben gekregen. Sterker nog, ga naar een onbewoond stuk aarde, verbouw je eigen groente met je blote handen of pluk een plant van een boom waarvan je weet dat 'ie terug groeit en eet smakelijk.
    -Sorry, ik kan me gewoon behoorlijk opwinden over hoe hypocriet vegetariërs kunnen zijn.


    Ja dat kan ik ook zeggen: Ga ook hond en kat eten en bont dragen en dieren slachten.of scheur ook het vacht/pels van een beest waarvan je heel veel van houd en begin die ook gewoon te dragen en wees er trots op.Kop op zeg mensen gaan dat toch ook niet bij jou doen?


    Je mpp moeder swaa

    NorthKorea schreef:
    (...)
    En nu heel gouw je smoel houden, dankje. Het is niet mijn schuld dat jij niet half weet waar het heen gaat met de wereld. Ik verdedig alleen maar mijn mening, net als jij, en je hebt geen recht op het gore lef om mijn hoofd idioot te vinden. Ga lekker konijnenvoer eten en laat ons met rust dan als wij oh zo vreselijk zijn.


    Jij gaat mij niet vertellen dat ik mijn smoel moet houden.
    JIJ weet nit waar het heen gaat met de wereld.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KirstenSnaps schreef:
    Vanaf nu houd het schelden/zeuren/saniken/zagen/aanvallen/beschuldigen officiëel op! Of je nou wel of geen vlees eet. We zijn allemaal mensen en er zijn er genoeg onder ons die wel en geen vlees eten, allemaal een eigen mening hebben. Leer daar maar mee leven!


    Respect en amen _O_


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ja dat kan ik ook zeggen: Ga ook hond en kat eten en bont dragen en dieren slachten.of scheur ook het vacht/pels van een beest waarvan je heel veel van houd en begin die ook gewoon te dragen en wees er trots op.Kop op zeg mensen gaan dat toch ook niet bij jou doen?


    aah kom op, mensen zijn echt andere wezens als dieren, ik meen het, dit topic loopt uit op niks.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ja dat kan ik ook zeggen: Ga ook hond en kat eten en bont dragen en dieren slachten.of scheur ook het vacht/pels van een beest waarvan je heel veel van houd en begin die ook gewoon te dragen en wees er trots op.Kop op zeg mensen gaan dat toch ook niet bij jou doen?

    Wie zei iets over bont ? (:

    Dieren vermoorden voor vacht.
    Dieren vermoorden voor voedsel.
    -> Zie het verschil schat.


    None but ourselves can free our minds.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ja dat kan ik ook zeggen: Ga ook hond en kat eten en bont dragen en dieren slachten.of scheur ook het vacht/pels van een beest waarvan je heel veel van houd en begin die ook gewoon te dragen en wees er trots op.Kop op zeg mensen gaan dat toch ook niet bij jou doen?

    Nee, en blij toe. Schat daar doe ik niet moeilijk om hoor, als ik een koe kan eten kan ik ook een kat eten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zullen we nu allemaal ophouden met dit spiriwiri gepraat?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar wacht even ik ben wel helemaal tegen het dragen van bont hoor laat dat duidelijk zijn


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Vanaf nu begin ik serieus forumbans uit te delen hoor :'D.. -maakt broekzakken open en haalt bans tevoorschijn-


    Wie du mir, so ich dir.

    Oke, kappen nu.
    dit keer doe ik echt braaf. (krul)


    Smiling but close to tears.

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    aah kom op, mensen zijn echt andere wezens als dieren, ik meen het, dit topic loopt uit op niks.

    Denk je dat je beter bent dan een hond?

    Die hebben ook een kloppend hart net als jij.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    S0UNDTRACK schreef:
    Zullen we nu allemaal ophouden met dit spiriwiri gepraat?
    Idd, dat lijkt me verstandig. Het zijn enkel Ja/Nee spelletjes en opmerkingen. Hier wint niemand, hier kan niemand winnen. Iederene moet zich er nu maar bij neer leggen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Wie zei iets over bont ? (:

    Dieren vermoorden voor vacht.
    Dieren vermoorden voor voedsel.
    -> Zie het verschil schat.

    wat is het verschil?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.