• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    TheRipper schreef:
    (...)
    Nee, jullie vallen aan.

    Jij valt terug aan.


    None but ourselves can free our minds.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Je autorij-comment? Jup, zoals ik al zei, volgens mij sluit jij nu gewoon je ogen. Als je geen vlees meer eet doe het dan meteen goed en eet ook geen brood, groente, whatever -gewoon niks meer. Ga nooit meer met de auto. Ze je computer uit want dat is slecht. Loop voortaan naakt rond, al die arme kindjes in India die ze voor je hebben gemaakt en er niets voor terug hebben gekregen. Sterker nog, ga naar een onbewoond stuk aarde, verbouw je eigen groente met je blote handen of pluk een plant van een boom waarvan je weet dat 'ie terug groeit en eet smakelijk.
    -Sorry, ik kan me gewoon behoorlijk opwinden over hoe hypocriet vegetariërs kunnen zijn.

    HYPOCRIET?!?

    Kijk eerst naar jullie eigen idiote kop!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Jij valt terug aan.

    Wettelijke verdediging.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Als dat gewoon ehtzelfde als het lichaam zou smaken is het wel lekker?
    Maar weetje, mensen maken ook fouten.
    En mss kwam dat er perongelijk in, nou wow.
    Jij maakt ook wel eens een fout, hun toch ook.
    En het is maar 1x ofzo gebeurt.


    Nee ik maak nooit fouten daar ben ik te perfect voor nou goed? tuurlijk maak ik fouten maar zulke heb ik nog nooit gezien.


    Je mpp moeder swaa

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap je frustraties, maar geloof me. McDonalds is nog best mild vergeleken met anderen groothandelbedrijven. Ik kan het weten want ik werk in de keuken in de horeca en ik zie alles van slagers tot leveranciers.

    McDonalds verteld ook altijd van de mooie verhaaltjes, waar inderdaad ook behoorlijk weinig van klopt. Dat is waar ja. En het is erg dat mensen dat dan toch allemaal geloven.

    TheRipper schreef:
    (...)
    HYPOCRIET?!?

    Kijk eerst naar jullie eigen idiote kop!


    dan zeggen dat wij aanvallen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TheRipper schreef:
    (...)
    HYPOCRIET?!?

    Kijk eerst naar jullie eigen idiote kop!

    Doe normaal.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TheRipper schreef:
    (...)

    Trouwens, het ging over de pijn die dieren hebben, niet over autorijden.

    DIEREWELZIJN


    Maar als je kijkt naar programma's enzo dan zie je toch ook wel dat ze vroeger al op dieren jaagde dat ging er toen heel anders aan toe dan nu...ik bedoel dat is de aard ..van ...de ...mens ...


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Plectrum schreef:
    (...)

    Nee ik maak nooit fouten daar ben ik te perfect voor nou goed? tuurlijk maak ik fouten maar zulke heb ik nog nooit gezien.

    Serieus, zo iets kan gebeuren. xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TheRipper schreef:
    (...)
    HYPOCRIET?!?

    Kijk eerst naar jullie eigen idiote kop!

    En nu heel gouw je smoel houden, dankje. Het is niet mijn schuld dat jij niet half weet waar het heen gaat met de wereld. Ik verdedig alleen maar mijn mening, net als jij, en je hebt geen recht op het gore lef om mijn hoofd idioot te vinden. Ga lekker konijnenvoer eten en laat ons met rust dan als wij oh zo vreselijk zijn.
    Ach zolang jij maar denkt een schoon geweten te hebben.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:50 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dude, wij zijn van vroeger uit al jagers, dus WTF? waar maak je je druk om?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TheRipper schreef:
    (...)
    HYPOCRIET?!?

    Kijk eerst naar jullie eigen idiote kop!

    Excuseer, maar het gaat over vlees. Niet over 'idiote koppen'. Jij kent dit meisje hoogstwaarschijnlijk niet, dus laten we geen vooroordelen verkopen over haar kop, alsjeblieft dankjewel ..




    foorwijf.


    None but ourselves can free our minds.

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    dan zeggen dat wij aanvallen

    Heb je het comment van die andere gelezen?
    DAT is aanvallen!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Vanaf nu houd het schelden/zeuren/saniken/zagen/aanvallen/beschuldigen officiëel op! Of je nou wel of geen vlees eet. We zijn allemaal mensen en er zijn er genoeg onder ons die wel en geen vlees eten, allemaal een eigen mening hebben. Leer daar maar mee leven!

    En hou potverdorie is op met elkaar je mening en geloofsovertuigingen opdringen!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:50 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Heb je het comment van die andere gelezen?
    DAT is aanvallen!


    nee..


    Big girls cry when their hearts are breaking