• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    RememberXme schreef:
    (...)

    Maar die beesten die wij eten staan nou niet bepaald op het punt om uit te sterven :X

    Is dat een excuus om ze toch te eten?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plectrum schreef:
    klikkerdeklik

    Kijk wat er in je maag gebeurd als ja al die md troep naar binnen werkt.

    Jezus, doordrammen is je middle name ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Plectrum schreef:
    klikkerdeklik

    Kijk wat er in je maag gebeurd als ja al die md troep naar binnen werkt.


    Maar we eten niet allemaal alleen maar vlees van de md ...ik niet xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    TheRipper schreef:
    (...)
    Zelfs autorijden is minder erg voor het milieu dan vlees eten.

    Overdrijven is ook een vak junge. en jij bent er wel heel erg goed in.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TheRipper schreef:
    (...)
    Is dat een excuus om ze toch te eten?


    De mens heeft vlees nodig vlees heeft bepaalde voedingsstoffen die groente niet hebben ..


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Joker schreef:
    (...)Nu overdrijf je wel héél erg.

    niet waar

    autorijden: uitlaatgassen
    vlees: land waarop ze leefden, voedsel dat geteelt wordt voor hun, slachtten, verbranden slachaval, verwerken van het vlees.

    Maak de rekening maar.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plectrum schreef:
    klikkerdeklik

    Kijk wat er in je maag gebeurd als ja al die md troep naar binnen werkt.
    Hm? Het verschimmeld gewoon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    klikkerdeklik

    Kijk wat er in je maag gebeurd als ja al die md troep naar binnen werkt.


    Van die video krijg ik honger. :9~


    Smiling but close to tears.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Zelfs autorijden is minder erg voor het milieu dan vlees eten.

    Nu ben jij degene die je ogen sluit. Ik heb toevallig vandaag nog een film gezien over hoe de mens de aarde om zeep helpt, en het grootste probleem is niet dat we een koe pijn doen maar de landbouw. Omdat we bomen kappen, natuurlijke omgevingen verkloten en te veel grondstoffen gebruiken voor de landbouw, verstoren we het natuurlijke evenwicht en daar gaan heel wat meer dieren aan dood dan voor mijn McChicken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Ik wind me niet op.

    meer dan 1.500.000 dieren worden gered door veggie's, denk daar maar eens aan.


    de koe in t kort:
    nummer 1 in het veroorzaken broeikas effect
    anderhalf miljard ! runderen veroorzaken 18 % broeikasgassen
    kunstmest en voedsel voor runderen is 9 % van de CO2
    koeienscheet en mest zorgen voor een derde van het methaangas op de wereld, methaangas is 20 keer zo erg als CO2
    een derde van alle ammonia, oorzaak van zure regen
    een liter melk kost aan "productie" bijna 1000 liter water.


    geen idee waar ik deze tekst van internet heb geplukt maar vond het geniaal, simpel gezegd, laat de koeien leven en de planeet gaat er nog aan xD

    TheRipper schreef:
    (...)
    niet waar

    autorijden: uitlaatgassen
    vlees: land waarop ze leefden, voedsel dat geteelt wordt voor hun, slachtten, verbranden slachaval, verwerken van het vlees.

    Maak de rekening maar.

    Autorijden zorgt voor meer vervuiling hoor.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Overdrijven is ook een vak junge. en jij bent er wel heel erg goed in.

    totaal niet, ik ben het beu om mijn uitleg nog eens te typen.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Joker schreef:
    EZ. ppl, shut it. Rustig 8D

    En veggies redden de dieren niet. Ze eten het alleen niet. Slachters gaan echt niet denken 'EUHJ WAIT, veggies eten het niet. Dus laat maar zitten, laat dat beest maar weer vrij'. Ze slachten het evengoed, alleen word het minder gegeten door de veggies.


    Maar veggie's laten ook zien dat als je geen dieren eet dat op een pijnlijke manier geslacht word (bijv. MD) dan laat je ook zien dat je zulke dieren met rust moet laten en zulke methodes moeten stoppen door het niet te eten;)


    Je mpp moeder swaa

    TheRipper schreef:
    (...)
    niet waar

    autorijden: uitlaatgassen
    vlees: land waarop ze leefden, voedsel dat geteelt wordt voor hun, slachtten, verbranden slachaval, verwerken van het vlees.

    Maak de rekening maar.
    Ahum, die uitlaatgassen zijn erger. Ozoooonlaaaaag > kaaaankeerrr and such > dooooood.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wacht even dus als je vlees eet is het erger als autorijden ...dus door vlees te eten verdunt de ozonlaag oook nog nooit van gehoord :X xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey