• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Nu ben jij degene die je ogen sluit. Ik heb toevallig vandaag nog een film gezien over hoe de mens de aarde om zeep helpt, en het grootste probleem is niet dat we een koe pijn doen maar de landbouw. Omdat we bomen kappen, natuurlijke omgevingen verkloten en te veel grondstoffen gebruiken voor de landbouw, verstoren we het natuurlijke evenwicht en daar gaan heel wat meer dieren aan dood dan voor mijn McChicken.

    Lees mijn comment, ik typ het niet nog eens.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    totaal niet, ik ben het beu om mijn uitleg nog eens te typen.

    Helemaal wel. Je blijft doorgaan over waarom wij geen vlees zouden moeten eten. En sowieso is auto rijden meer vervuilend dan dat vlees gedoe. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Plectrum schreef:
    klikkerdeklik

    Kijk wat er in je maag gebeurd als ja al die md troep naar binnen werkt.

    Dat is een heel normaal natuurlijk fenomeen genaamd schimmel?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Van die video krijg ik honger. :9~


    Gij sluit gewoon je ogen :S


    Je mpp moeder swaa

    TheRipper schreef:
    (...)
    totaal niet, ik ben het beu om mijn uitleg nog eens te typen.
    Sorry maar je gelooft te snel die dingen. Vlees eten is echt niet slechter voor de aarde dan autorijden.


    I live for the applause, you will die for it.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Dat is een heel normaal natuurlijk fenomeen genaamd schimmel?


    Het is walgelijk :S


    Je mpp moeder swaa

    Portugal schreef:
    (...)
    Helemaal wel. Je blijft doorgaan over waarom wij geen vlees zouden moeten eten. En sowieso is auto rijden meer vervuilend dan dat vlees gedoe. (krul)

    Ik ben het eens, het is niet dat het vlees op ons bord ineens van die uitlaatgasluchtjes gaat produceren ofzo hoor .. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Portugal schreef:
    (...)
    Helemaal wel. Je blijft doorgaan over waarom wij geen vlees zouden moeten eten. En sowieso is auto rijden meer vervuilend dan dat vlees gedoe. (krul)

    Neen, ik probeer jullie niet te overtuigen, ik verdedig mijn mening.
    Jullie proberen die te veranderen.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Gij sluit gewoon je ogen :S


    Nee, van het begin krijg ik honger.
    Maar weetje voordat hij bij het einde is, is al dat voedsel allang uit mijn lichaam, want dan ga ik naar de wc enzo. Weetjewel.


    Smiling but close to tears.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Het is walgelijk :S
    Maar dat schimmelt niet in onze maag LOL. Daarbij is schimmel weer een héél ander verhaal en groentje verschimmelt ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Gij sluit gewoon je ogen :S

    Volgens mij heeft ze haar ogen open hoor d:


    None but ourselves can free our minds.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Neen, ik probeer jullie niet te overtuigen, ik verdedig mijn mening.
    Jullie proberen die te veranderen.

    Helemaal niet. Jij blijft doorgaan over dat het zo slecht is enzo. Nou en, laat iedereen eten wat hij/zij wil.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TheRipper schreef:
    (...)
    Neen, ik probeer jullie niet te overtuigen, ik verdedig mijn mening.
    Jullie proberen die te veranderen.
    Wij doen hetzelfde als jou, onze mening verdedigen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Sorry maar je gelooft te snel die dingen. Vlees eten is echt niet slechter voor de aarde dan autorijden.


    Indd want door vlees te eten verdwijnt de ozonlaag niet :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    TheRipper schreef:
    (...)
    Neen, ik probeer jullie niet te overtuigen, ik verdedig mijn mening.
    Jullie proberen die te veranderen.

    Jij probeert de onze te veranderen, ja.


    None but ourselves can free our minds.