• Dat gewone bedoel ik niet helemaal als gewoon, want beroemd zijn als tiener is niet heel gewoon xD.
    Maar wat vinden jullie ervan dat ze zich nu ineens zo sexy gedraagd enzo?

    Kijk haar nieuwe clip can't be tamed:
    http://www.youtube.com/watch?v=sjSG6z_13-Q

    Ze heeft een x in een intervieuw gezegd dat ze zich aanpastte aan het liedje. Ze is nu 17 jr. (op 23 nov. 2010 wordt ze 18)

    Ik vind het wel oké, boeit me niet zo :) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 juli 2010 - 20:10 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik vind het eigenlijk niet kunnen.

    Je kan niet zomaar van disney rolmodel naar sexy singer gaan, het is óf óf.
    Ik bedoel helloo.. kleine kinderen kijken naar Miley Cyrus en luisteren haar muziek, moet je nagaan hoe die er over een paar jaar bijlopen -.-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    - Vies[wat mijn collega al eerder zei Xd]
    -hoerig
    -wannebe britney spears :''D
    -totaal not sexy.
    -aandacht vrager :''3



    ik heb gesproken(A)

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 sep 2010 - 14:28 ]


    =

    Byebye Hannah Montana.
    (doeg)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 13:35 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ze heeft in de joepie gezegt dat ze later zoals gaga wilt worden


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    If you can't be tamed, then why are you in a cage? Doesn't make f*cking sense.
    Neen, haar nieuwe 'stijl' stelt me enorm teleur.


    All this dampness is damp.

    Ik las een tijdje geleden op msn nieuws dat ze haar muziekstijl ginger veranderen inplaats van kinder muziek naar Contry of eerder voor wat ouderen.
    Maar kijk als je nu eenmaal bij Disney tekent dan heb je wel dat je gezien word als iemand die een altijd braaf sterretje blijft,
    En dat gaan die ouders dan ook verwachten dat zo'n Disney ster niet de fout in gaat want Disney is voor veel ouders en kinderen leuk.
    Maar ik begrijp het dat jullie haar veranderd vinden, Miley die had ook moeten weten dat ze niet in 1 keer gelijk haar stijl moeten veranderen,
    Ik zou het zelf stapje voor stapje doen.
    Als sommige kinderen nu Miley Cyrus gaan na doen hoe ze nu is dan gaan ze denken "Hebben die hun hoofd gestoten." Kijk veel kleine kinderen zien haar nog als Hannah Montana en die willen hun 'Idool'volgen en nadoen nou ik zie het me al voor me hoe kindjes van 8 zo doen.
    Sommige mensen mochten haar al niet als Hannah Montana maar ik zelf vond haar muziek wel grappig.... Miley die heeft ook ineens een tattoo onder haar borst en ik zou niet willen horen dat mijn kind tegen mij zegt."Mama mag ik hakken?" of "Mamma ik wil een tattoo omdat ik op Miley lijk" ofzo.

    -jullie mogen het niet met me eens zijn en dat begrijp ik-


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    Ik las een tijdje geleden op msn nieuws dat ze haar muziekstijl ginger veranderen inplaats van kinder muziek naar Contry of eerder voor wat ouderen.
    Maar kijk als je nu eenmaal bij Disney tekent dan heb je wel dat je gezien word als iemand die een altijd braaf sterretje blijft,
    En dat gaan die ouders dan ook verwachten dat zo'n Disney ster niet de fout in gaat want Disney is voor veel ouders en kinderen leuk.
    Maar ik begrijp het dat jullie haar veranderd vinden, Miley die had ook moeten weten dat ze niet in 1 keer gelijk haar stijl moeten veranderen,
    Ik zou het zelf stapje voor stapje doen.
    Als sommige kinderen nu Miley Cyrus gaan na doen hoe ze nu is dan gaan ze denken "Hebben die hun hoofd gestoten." Kijk veel kleine kinderen zien haar nog als Hannah Montana en die willen hun 'Idool'volgen en nadoen nou ik zie het me al voor me hoe kindjes van 8 zo doen.
    Sommige mensen mochten haar al niet als Hannah Montana maar ik zelf vond haar muziek wel grappig.... Miley die heeft ook ineens een tattoo onder haar borst en ik zou niet willen horen dat mijn kind tegen mij zegt."Mama mag ik hakken?" of "Mamma ik wil een tattoo omdat ik op Miley lijk" ofzo.

    -jullie mogen het niet met me eens zijn en dat begrijp ik-


    dat is precies wat ik denk


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het is haar keuze dus...


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kikkeli schreef:
    NAHAHA.
    *Te jong.
    *Ze faalt met het liedje: It's horrible.
    *Als je over zo'n onderwerp begint doe het dan GOED zoals 3DG met Animal I have Become.
    *Ze wilt erbij horen, wat zowiezo faalt.
    *Absoluut niet ruig.
    *Sexy? Mneh.

    Ik ben geen fan van haar, maar ik snap niet wat sommigen ineens zo "extreem" aan haar vinden? (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    slettebak


    *insert philosophical cringe expression here*

    ^
    |
    |
    |
    |

    helemaal gelijk.

    ze had het beter kunnen op bouwen ofsow.


    =

    Ik wil je iets zeggen Miley.. Teken dan lekker niet bij Disney! Je moet toch weten dat als je iets tekent bij Disney dan je dan voor EVER een braaf kindsterretje blijft. Teken dan bij Warner of 20th Century Fox als je 'op wilt groeien' en 'sexy' wilt worden, mneh..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Ik wil je iets zeggen Miley.. Teken dan lekker niet bij Disney! Je moet toch weten dat als je iets tekent bij Disney dan je dan voor EVER een braaf kindsterretje blijft. Teken dan bij Warner of 20th Century Fox als je 'op wilt groeien' en 'sexy' wilt worden, mneh..


    Inderdaad! Imean hello, hello mantana / miley cyrus is voor vele jonge kinderen een rolmodel-voorbeeld. Moet je maar is kijken bij my name is, daar zijn zat die miley cyrus na doen

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 sep 2010 - 14:29 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ulybki schreef:
    Ik vind het nét niet. Ik heb het gevoel dat ze bij de rest van de populaire sterren wilt horen, maar dat het net niet lukt om erbij te horen. Ze failt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.