• Dat gewone bedoel ik niet helemaal als gewoon, want beroemd zijn als tiener is niet heel gewoon xD.
    Maar wat vinden jullie ervan dat ze zich nu ineens zo sexy gedraagd enzo?

    Kijk haar nieuwe clip can't be tamed:
    http://www.youtube.com/watch?v=sjSG6z_13-Q

    Ze heeft een x in een intervieuw gezegd dat ze zich aanpastte aan het liedje. Ze is nu 17 jr. (op 23 nov. 2010 wordt ze 18)

    Ik vind het wel oké, boeit me niet zo :) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 juli 2010 - 20:10 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Me dikke vette bil voor Miley! (cat)
    Ze is zo irritant en niet eens heel mooi, en ze faaalt!

    Sid schreef:
    Ik snap niet waarom het bij haar een drama is en bij andere zangeressen niet?
    Iedereen loopt er zo bij in videoclips, leer er mee leven :3


    hoi, jij bent leuk.

    Sid schreef:
    Ik snap niet waarom het bij haar een drama is en bij andere zangeressen niet?
    Iedereen loopt er zo bij in videoclips, leer er mee leven :3


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Epic fail.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waarom Miley Cyrus ? Zó erg is het liedje ook weer niet hoor, en er zijn ergere gevallen. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    She saw Lady GaGa and decided she wanted to be just as sexy as her, but she failed miserably :')


    dit staat op wiki:
    De muziek van het nieuwe album is totaal anders dan de muziek die Cyrus hiervoor maakte. Ze wil met de single Can't Be Tamed haar 'good-girl-image' van Hannah Montana van zich afschudden. Het album bevat door Lady Gaga geïnspireerde muziek.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sid schreef:
    Ik snap niet waarom het bij haar een drama is en bij andere zangeressen niet?
    Iedereen loopt er zo bij in videoclips, leer er mee leven :3

    OMdat ze eerts zo'n lief klein kindersterretje was en nu zeker niet meer,ze is nogal radikaal verandert.

    En nee niet iedereen loopt er zo bij in clips. De bans waar ik na luister namelijk niet,en het zijn niet bepaalt preutse bands hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sid schreef:
    Ik snap niet waarom het bij haar een drama is en bij andere zangeressen niet?
    Iedereen loopt er zo bij in videoclips, leer er mee leven :3
    Ohnee hoor, de rest zuigt ook 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    NAHAHA.
    *Te jong.
    *Ze faalt met het liedje: It's horrible.
    *Als je over zo'n onderwerp begint doe het dan GOED zoals 3DG met Animal I have Become.
    *Ze wilt erbij horen, wat zowiezo faalt.
    *Absoluut niet ruig.
    *Sexy? Mneh.


    I solemny swear i am up to no good

    ik vind het gewoon niks voor haar de super non spelen en dan zo over straat gaan daarbij wist ze vanaf het begin al toen ze bij disney tekenden dat ze dan geen lady gaga werd dus ik vind dit gewoon niks..


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Vreemd. Ik vond de oude miley leuker

    Maar in het liedje zegt ze ook don't change my dus we moeten er maar gewoon mee leven vind ik

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 21:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kikkeli schreef:
    NAHAHA.
    *Te jong.
    *Ze faalt met het liedje: It's horrible.
    *Als je over zo'n onderwerp begint doe het dan GOED zoals 3DG met Animal I have Become.
    *Ze wilt erbij horen, wat zowiezo faalt.
    *Absoluut niet ruig.
    *Sexy? Mneh.


    Haha, stiekem vind ik dit geniaal, maar het klopt wel(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    She saw Lady GaGa and decided she wanted to be just as sexy as her, but she failed miserably :')


    stond in de Joepie *kuch*


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Fail. Maarja, zij wil zijn wie ze wil zijn, en als het dat is wat ze wil zijn, doe wat je wil zou ik zeggen. Maar mijn mening; ze is 17 en wil een borstvergroting? Man, doe toch normaal.


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.

    Het past niet bij d'r image dat ze gecreëerd heeft, voor de rest vind ik er niet zoveel mis aan. Hooguit een slechte kopie van GaGa ja, maar dat zijn er wel meer tegenwoordig.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."