• Oké, dat nu ook weer niet, maar ik heb dus een nerd nodig, en het liefst eentje dat veel van itunes afweet. Dit gaat heel ingewikkeld klinken, maar als je me kan helpen, dan doe ik alles voor je.
    Mijn pc is gecrasht en ik ben nu bezig met al mijn muziek op een andere pc te zetten. Nu ben ik ook zo slim geweest om mijn itunes bibliotheek daar bij te zetten, mijn vroegere dus. Nu heb ik al mijn muziek op een aparte schijf gezet, zodat de pc niet te vol staat, en alleen de muziek geript met itunes staat op de harde schijf van de pc.
    Het probleem is nu dat alleen die muziek die op de harde schijf van de pc staat, in itunes wil afspelen, voor al de rest staat er een uitroeptekentje (wat dus wil zeggen dat itunes de nummers niet terug vindt)
    Nu moet ik een manier vinden om itunes de nummers te laten vinden. Ik dacht eerst dat het zo wel zou lukken, niet dus.
    Weet dus iemand hoe ik dat wel kan doen? Ik heb namelijk geen zin om te zien dat ik weer van 0 moet beginnen met luisteren, want ik ben behoorlijk tevreden met de stand van zaken nu. :')
    HELP MIJ AUB.

    Ik had dat dus ook, en ik heb heel moeilijk gedaan, maar dat was de enige manier die ik snapte; Als je dat nummer aanklikt staat er ''kan het bestand niet vinden'' of iets dergelijks. Dan klik je op zoeken, en klik je dat nummer aan op de schijf waar je m dus op gezet hebt. En dan speelt ie m weer af. Alleen moet je dat dan wel met elk nummer doen.. Maar het werkt wel (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    wow, wat?


    Selecteren in de map waar de muziek opgeslagen is en slepen naar je itunes speler. Opnieuw importeren dus.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell