• Oké, dat nu ook weer niet, maar ik heb dus een nerd nodig, en het liefst eentje dat veel van itunes afweet. Dit gaat heel ingewikkeld klinken, maar als je me kan helpen, dan doe ik alles voor je.
    Mijn pc is gecrasht en ik ben nu bezig met al mijn muziek op een andere pc te zetten. Nu ben ik ook zo slim geweest om mijn itunes bibliotheek daar bij te zetten, mijn vroegere dus. Nu heb ik al mijn muziek op een aparte schijf gezet, zodat de pc niet te vol staat, en alleen de muziek geript met itunes staat op de harde schijf van de pc.
    Het probleem is nu dat alleen die muziek die op de harde schijf van de pc staat, in itunes wil afspelen, voor al de rest staat er een uitroeptekentje (wat dus wil zeggen dat itunes de nummers niet terug vindt)
    Nu moet ik een manier vinden om itunes de nummers te laten vinden. Ik dacht eerst dat het zo wel zou lukken, niet dus.
    Weet dus iemand hoe ik dat wel kan doen? Ik heb namelijk geen zin om te zien dat ik weer van 0 moet beginnen met luisteren, want ik ben behoorlijk tevreden met de stand van zaken nu. :')
    HELP MIJ AUB.

    De map met nummers opzoeken. - Die moet je overigens vaak wel opnieuw benoemen door het vreemde systeem van Itunes. - En dan opnieuw importeren vanaf daar door alles te selecteren en naar Itunes te slepen?

    Of althans, voor Itunes zelf hernoemen ze zich vaak in de lijst geloof ik. In andere spelers moet je ze wel zelf hernoemen als je wilt weten welk bestand welk nummer is.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 13:45 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als de nummers niet meer op je pc staan krijg je dat.. Aangezien iTunes alleen maar een kopie van de nummers in de afspeellijst zet.
    Maar ik weet niet hoe het opgelost kan worden eigenlijk.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik snapte er naa de eerst eregels al niets meer van dus aan mij heb je neist


    When words fail music speaks

    kben geen nerd :(


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

    AK47 schreef:
    De map met nummers opzoeken. - Die moet je overigens vaak wel opnieuw benoemen door het vreemde systeem van Itunes. - En dan opnieuw importeren vanaf daar door alles te selecteren en naar Itunes te slepen?

    Of althans, voor Itunes zelf hernoemen ze zich vaak in de lijst geloof ik. In andere spelers moet je ze wel zelf hernoemen als je wilt weten welk bestand welk nummer is.

    wow, wat?

    Misschien met een USB-stick?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    De map met nummers opzoeken. - Die moet je overigens vaak wel opnieuw benoemen door het vreemde systeem van Itunes. - En dan opnieuw importeren vanaf daar door alles te selecteren en naar Itunes te slepen?

    Of althans, voor Itunes zelf hernoemen ze zich vaak in de lijst geloof ik. In andere spelers moet je ze wel zelf hernoemen als je wilt weten welk bestand welk nummer is.

    volgens mijn is dit een goede oplossing.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    goudhaartje schreef:
    De map met nummers opzoeken. - Die moet je overigens vaak wel opnieuw benoemen door het vreemde systeem van Itunes. - En dan opnieuw importeren vanaf daar door alles te selecteren en naar Itunes te slepen?

    Of althans, voor Itunes zelf hernoemen ze zich vaak in de lijst geloof ik. In andere spelers moet je ze wel zelf hernoemen als je wilt weten welk bestand welk nummer is.

    volgens mijn is dit een goede oplossing.

    mocht ik er iets van snappen, ja

    Alles opnieuw downloaden, of aan iemand vragen :Y)
    nee, ik snap eigenlijk heel je vraag niet ;D

    Trouwens, iemand omver rijden met een fiets is eigenlijk best moeilijk /ervaring.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 20:41 ]

    Desperation schreef:
    Alles opnieuw downloaden, of aan iemand vragen :Y)
    nee, ik snap eigenlijk heel je vraag niet ;D

    Trouwens, iemand omver rijden met een fiets is eigenlijk best moeilijk /ervaring.

    Ik zie dat je het niet snapt. :')
    Oh, geen idee, ik heb het nog nooit geprobeerd. ;d

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Ik zie dat je het niet snapt. :')
    Oh, geen idee, ik heb het nog nooit geprobeerd. ;d

    Ze zien je aankomen en dan springen ze weg, niet echt evident als je iemand omver wilt rijden dan hoor.

    Ik begrijp het woord itunes al niet, dus aan mij heb je niets (nerd)


    wth.

    Desperation schreef:
    (...)
    Ze zien je aankomen en dan springen ze weg, niet echt evident als je iemand omver wilt rijden dan hoor.

    Ah, een midget langs achter, moet toch lukken? ;d

    het gaat niet lukken met je fiets

    ik zou de grasmaaier ofzo bovenhalen :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Ah, een midget langs achter, moet toch lukken? ;d

    Je kan 't altijd proberen :Y)