• Okee, ik ben eigenlijk verschrikkelijk xd
    volgens mij gebruiken de meeste mensen labello of andere lippenbalsem alleen in de winter, omdat je dan uitgedroogde lippen hebt, Maar ik gebruik het het hele jaar door xd
    Welke vinden jullie het beste? -ik heb er op dit moment drie verschillende-


    You can agree with me or you can be wrong

    Kassiewijle schreef:
    Weetje dat je dat niet te vaak moet doen :'D Als je 't te vaak gebruikt, dan maken je lippen zich niet meer uit zichzelf vet..

    Ik weet het, en daar kwam mijn moeder dus pas mee toen ik het al veel te vaak gebruikte >< het is ook zo verslavend (cat)


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik gebruik het ook gewoon het hele jaar door. En ik heb gewoon van de Kruidvat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik gebruik het zo weinig mogelijk, want dat spul maakt mijn lippen juist droog. Ik ga dan altijd aan m'n lip likken en pulken en uiteindelijk wordt het van kwaad tot erger. Wat ik zo nu en dan wel gebruik als 't heel ernstig is, is Vaseline.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik gebruik het wanneer ik last heb of wanneer me lippen zo ruw aanvoelen. Dus, het maakt mij niet uit in welk seizoen dat is.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Volksfeind schreef:
    Ik gebruik het zo weinig mogelijk, want dat spul maakt mijn lippen juist droog. Ik ga dan altijd aan m'n lip likken en pulken en uiteindelijk wordt het van kwaad tot erger. Wat ik zo nu en dan wel gebruik als 't heel ernstig is, is Vaseline.


    hmm,ik gebruik heel soms vaseline, maar meestal heeft mijn zusje die ingepikt xd Dus ben ik weer gedoemd tot Labello :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik gebruik het ook het hele jaar door, omdat ik anders hele droge lippen krijg.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Boeiend, ik gebruik het ook in de zomer hoor ;]
    Maar ik ehh... gebruik een roze labello en een lippenbalsem van de Skooter x'D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 11:48 ]


    You are beautiful, you are love.

    ik gebruik verschillende. heb volgens mij wel 10 potjes haha. in tassen en op mijn kamer. ;$ verslaving xD


    Love is the movement <3

    Ik gebruik hem vaak in de winter of in de zomer wanneer mijn lippen kapot of droog zijn.
    En ik heb Labello Light Kiss :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik gebruik ook Labello.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik gebruik dat ook gewoon het hele jaar door omdat mijn lippen heel droog zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik gebruik het nooit^^


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Labello verdient goed aan ons :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Dat gebruik ik dus echt nooit.

    Labello vind ik wel heel goed !
    Ik gebruik nu iets van Louis Widmer denkik ik had het gekocht toen ik ging skiën & ik gebruik het nu eigenlijk nog steeds het ruikt gewoon geweldig :]


    There's nothing like us.