• Okee, ik ben eigenlijk verschrikkelijk xd
    volgens mij gebruiken de meeste mensen labello of andere lippenbalsem alleen in de winter, omdat je dan uitgedroogde lippen hebt, Maar ik gebruik het het hele jaar door xd
    Welke vinden jullie het beste? -ik heb er op dit moment drie verschillende-


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik gebruik het ook het hele jaar door. Ik bijt mijn lip heel vaak stuk zonder dat ik het door heb, en als ik er dan labello op smeer doet het minder pijn (:

    Ik heb gewoon eentje van de Kruidvat geloof ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik gebruik het eigenlijk altijd, haha. Zomer, winter, altijd :'DD

    Ik gebruik verschillende, ik heb er van The Body Shop, Labello, Kruidvat en nog veel meer.


    Hope goes lost but never dies.

    ik ook altijd xD

    K heb gwn Labello, (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik ook het hele jaar door (:


    dream, dare, fly!

    Ik gebruik vooral labello in de winter, óf als ik op kamp ga. Op de een of andere manier krijg ik ALTIJD schrale lippen op kamp.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik gebruik het ook het hele jaar door (cat). en ik vind dat roze potje van de kruitvat wel goed :')


    when words fail, music speaks.

    Ik gebruik het het hele jaar door, echt 1 dag zonder labello en ik ga dood van de pijn.
    Ik heb er verschillende van Labello zelf, van de Yves Rocher en potjes van The body shop..


    -

    Ik gebruik 't zodra mijn lippen droog / kappot zijn (A)
    En meestal de gewone doorschijnende van Labello


    Live life limitless.

    Whaha, ik ben dus niet zo raar als ik dacht (nerd)


    You can agree with me or you can be wrong

    Boulevard schreef:
    Ik gebruik 't zodra mijn lippen droog / kappot zijn (A)
    En meestal de gewone doorschijnende van Labello


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Reassurance schreef:
    Ik gebruik het ook het hele jaar door. Ik bijt mijn lip heel vaak stuk zonder dat ik het door heb, en als ik er dan labello op smeer doet het minder pijn (:

    Ik heb gewoon eentje van de Kruidvat geloof ik.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb Labello Pearly Shine, Hydro Care en de Classic van Idyl xd
    En die van Purol is al op xd


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik heb ook het hele jaar door droge lippen hoor ;) Heb altijd en overal Labello! Het zit: In mijn tas, in mijn nachtkasje & in de badkamer. Ik neem wel altijd de roze Labello, want met die blauwe kaft smaakt niet lekker xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik heb ook het hele jaar door droge lippen hoor ;) Heb altijd en overal Labello! Het zit: In mijn tas, in mijn nachtkasje & in de badkamer. Ik neem wel altijd de roze Labello, want met die blauwe kaft smaakt niet lekker xD


    Pearly shine? Die lichtroze? Die heb ik ook xd


    You can agree with me or you can be wrong

    Weetje dat je dat niet te vaak moet doen :'D Als je 't te vaak gebruikt, dan maken je lippen zich niet meer uit zichzelf vet..


    "I shut my eyes in order to see.'