• Ik verveel me momenteel een beetje.
    Iemand nog een cover nodig voor story?
    Ik maak er een en stuur ze dan in een pb. (:


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    je mag er wel een voor mij maken

    2115 - Freedom! Forever!

    Naam Story: eyes; the mirrors of the soul
    Samenvatting: wat als je ouders en al je vrienden vermoord zijn door 1 wezen en dat je op de dag dat je vader ook sterft bij een groep van diezelfde wezens moet gaan wonen? en bovenal, wat als je nog eens verliefd wordt op 1 van hun 'zonen'(jasper hale). het overkomt Felicity (Fee). natuurlijk heeft ze meer dan 1 aanbidder maar wat als van de zovele,1 jaspers broer is, edward?.
    Tekst wat je op je cover wilt:in love with the same thing that killed your parents+ made by Stephanie
    Eventuele foto:kies maar

    habba habba <3


    Change, the only good thing in this world.

    Ja ik wil er wel een haha.

    Fuck the prince from daddy, i want you

    als je nog tijd hebt?
    voor 'Haunting them down.'
    OVer een broer en zus die weglopen van huis xD
    x

    Title : I found myself in wonderland
    Story : Nabitha is een meisje die terugkeert onder gedwongen toestanden naar La Push waar ze een deel wordt van de Wolfpack en de alles hevig door elkaar rammelt:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Als je zin, tijd, verveling hebt:
    I'm Weird, He's just Perfect[justin Bieber]

    Over een meisje die goede vrienden was met Justin, maar haar opeens laat stikken :Y)


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    The passion between us is just like fire
    Een verhaal over drama, voetbal en romantiek. Met als beroemdheden beroemde voetbalspelers. En natuurlijk de belangrijkste speler: David Villa!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Over the world - jacob black -

    Ik heb zelf geprobeert om covers te maken, maar het lukte niet echt goed ;p


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    Ja ik wil wel

    You're making it all up

    Over een meisje dat werkt bij converse maar dan komt er een arrogant popsterretje - justin bieber - die ze gaat haten, maar hij denkt dat zei hem leuk vind zegmaar :Y)


    Save friends, you need them.

    Ik heb die van mij gemailed


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ja wil je er een voor me maken?

    Voor: Bitten by me soulmate

    Dankjeee(dance)

    Als ik iets terug kan doen zeg je het maar (flower)

    pumpumpum


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Wil je er misschien nog 1tje maken?
    Klik
    Want mijn photoshop is dood.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Al enige covers af?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    doe je t ook voor SA's (A)
    dan heb ik er wel een :P
    Promise me, Bill
    Samenvatting: Tom (ja, Tokio Hotel xd) is tijdens een concert gewond geraakt door een ongeluk met vuurwerk. Zo erg dat hij het niet overleefd. Bill zit elke dag bij hem in het ziekenhuis en heeft veel verdriet maar Tom wil niet dat Bill zijn leven kapot maakt voor hem dusz laat hij Bill een belofte doen dat hij probeert zijn leven weer op te pakken en aan hem te denken als een tijd waarvan hij heeft genoten. Op het einde gaat Tom dood xd
    genoeg info?? (A)


    She said: I gotta find out for myself