• Hmpf. Altíjd als ik een gesprek met iemand begin, is het heel gezellig enzo.
    Maar als de persoon geen gespreksonderwerp weet, beginnen ze maar over mn moeder -ze ligt al sinds begin oktober in het ziekenhuis met een hersenbloeding-. Élke keer als ik afgeleid ervan ben, en me een beetje goed voel, gaan ze daarover beginnen.
    Ze vragen het wel minstens 5 keer per week. Serieus wat moet ik ze vertellen?!
    Ik stel me misschien een beetje aan, maar ik vind het zo vervelend dat als mensen niks meer weten, ze maar daarover beginnen.Ik snap wel dat ze [/misschien] bezorg zijn, maar het ligt heel gevoelig, en ik haat het om erover te praten, en dat zeg ik dan ook, maar dan vragen ze nog steeds door.
    Ik stel me misschien aan, maar het komt me strot uit.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oei.. Lastig.. Geef duidelijk aan dat je er liever niet over wilt praten, omdat het een gevoelig onderwerp is. Zeg daarbij dat wanneer je erover wilt praten dat je zelf wel naar ze toe komt om erover te praten. Probeer het subtiel te brengen. Meer zou ik ook niet weten:S


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nja, als je niet wil dat ze over dat spreken, tenzij jij erover begint, moet je dat gewoon een keer goed duidelijk maken.
    Je kan voordat ze erover beginnen al een ander onderwerp aansijden. ^^
    Veel succes met haar. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Daar heb ik ook last van, maar dan met mijn vader. Hij heeft in eind oktober ook een hersenbloeding gehad. Nu revalideert hij door de weeks en in de weekenden is hij thuis. Op school vraagt elke dag wel iemand hoe het met mijn vader gaat. Super irritant.. Ik weet hoe je je voelt. >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zeg dan gewoon dat je er niet over wil praten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Desnoods kan je over het weer beginnen praten?
    - Bedoel ik écht niet grappig ofzo hé -
    Of jah, als ze toch beginnen zeg dan gewoon dat ze het zo moeten laten.


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Wat ik altijd doe als mensen over iets beginnen waar ik niet over wil praten, is opeens geïnteresseerd zijn in iets wat zij graag doen of graag over praten, zodat ze vergeten dat je niet geantwoord hebt (:

    ik snap wat je bedoelt, doen ze bij mij ook altijd (mijn moeder heeft kanker)
    veel sterkte nog meis (flower)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 19:51 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Zeg tegen hun hoe je je voelt,iets als ik ivnd het lief dat je er na vraagt maar ik wil er liever niet aan denken dus kan je er niet over beginnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volksfeind schreef:
    Zeg dan gewoon dat je er niet over wil praten.


    Only losers can act the way you do

    Zeg dat ze er niet over moeten praten en net zogoed hun mond dan kunnen houden.


    Smiling but close to tears.

    Bij mij hadden ze dat niet gedaan, [moeder had vroeger kanker] Komt waarschijnlijk omdat ik sowieso al niet veel praat met iedereen.
    Maar je moet maar gewoon eerlijk tegen ze zijn, dan kunnen ze toch moeilijk door blijven vragen?


    wth.


    Dat heb ik ook!Kijk,mijn oma heeft borstkanker en
    mijn oom heeft bloedkanker,en daar vertel ik geen
    woord over op school omdat er dan straks een heel
    groepje rondom mij gaat staan voor niets..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Volksfeind schreef:
    Zeg dan gewoon dat je er niet over wil praten.