• Hoi,
    Ik moet dit gewoon even kwijt, omdat ik niet weet wat ik er anders mee moet.
    Mijn vader is dus al 3 maanden ernstig ziek, hij heeft longkanker.
    Ik had zo gehoopt dat alles nu langzamer hand weer wat beter zou gaan, maar het lijkt alsof we in een put zitten waar we niet meer uit komen. Alle gespreken in huis gaan alleen maar over die ziekte, me vader is zó bang dat hij er depressief van is geworden. Me moeder & ik zijn relatief sterk en proberen hem op te peppen, maar dat heeft amper resultaat waardoor wij ook de moed laten zakken. Me vader is gewoon me vader niet meer, hij houd zich heel erg vast aan het geloof. Waar hij eerst nooit oog voor had. Muziek was zijn passie, zijn leven maar nu lijkt hij daar totaal geen oog meer voor te hebben. En het is gewoon zó moeilijk ):
    Maar het enige wat we kunnen doen is blijven hopen,
    x

    Zulke dingen kan ik nooit mee omgaan. Ik haat die ziekte en ik hoop dat het niemand overkomt. Maar in iedergeval heel veel sterkte en beterschap(flower)

    Succes ermee joh.
    Misschien moet je gewoon wat van z'n lievelings muziek opzetten. Misschien helpt dat een beetje? Maar dat hebben jullie misschien ook wel al geprobeerd...

    Mijn ma heeft ook kanker gehad,(ze is nu gelukkig weer beter) en het was idd erg moeilijk en ze is ook nooit meer dezelfde geworden, maar ik heb me er nu overheen gezet.

    Ik hoop dat je vader beter word, en dat alles weer goed komt.

    Succes.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Heel veel sterkte


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Vervelend zeg :O

    Veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mensen gaan interesse tonen in geloof -ik denk in dit geval christendom?- als ze bang zijn dood te gaan, zo hebben ze alsnog houvast aan de hoop 'ik kom dan misschien in de hemel'.
    Probeer je te verdiepen in het geloof -ook al geloof je niet echt- en bid en dank bij het eten. Misschien stelt dat hem wel gerust. En verder zijn er ook veel christelijke liedjes. Die kunnen trouwens best mooi zijn. Veel sterkte in ieder geval!


    it's so empty living behind these castle walls

    Misschien moet je eens als je thuis bent en je vader in de buurt is, een liedje dat hij heel graag hoort opzetten. En best een vrolijk. Misschien wint hij dan zo de passie voor muziek terug en door de vrolijke muziek, wordt hij misschien ook wat vrolijker.

    Heel veel sterkte nog! (flower)


    You are the poetry Shakespeare was missing.