• Ja ik ja :Y). Ghehe net ben ik eindelijk weer in Horst en heb ik éindelijk het pakketje geopend waar ik al weken op wachtte.

    Daarin vond ik dus een übervette Nenatrui dus ik helemaal blij naar onder rennen om mijn moeder te laten zien wat ik gekregen had. Ze vond hem wel tof en leuk voor me, dus ik weer naar boven rennen. Zoekend naar een briefje of whatsoever. Dus ik vond nog een briefje met 'veel plezier blablabla..-lulverhaal-' en daaronder, lag gewoon..

    .. een facking all acces/backstage pas voor een concert van Nena in Potsdam voor zondagavond. Beetje heel erg jammer dat ik dan niet kan, omdat ik onmogelijk in een paar dagen nog in Berlijn kan geraken enzo en ik moet dit weekend werken, kom ik niet onderuit, én ik heb ook niet echt geld om zomaar naar Berlijn te gaan.

    Maar, stiekem vind ik het toch wel heel vet, dat dat zomaar allemaal op mij af komt -gebeurd er eindelijk is iets leuks *freu*-

    Maar.. ik vind het niet zo erg dat ik niet kan, aangezien ik ze in september toch weer zie en ze afgelopen weekend net gezien heb. :')

    Okey, ik moest dit even met jullie delen, ghehe :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsje heeft t weer voor elkaar.
    En nu...
    Parteh(dance)

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 juni 2010 - 23:33 ]

    Ooooooooooh, dit is zo'n leuk gebaar! -rent rondjes-

    Indeed heel jammer dat je niet kunt gaan, maar o zo lief. -rent nog steeds rondjes-

    :9~

    @Rooscherah :Y) Ja echt wel (krul).
    @Jolien lief he -zwijmel-


    Wie du mir, so ich dir.

    Vraag dan of je ipv zondag in september backstage mag ^^
    Maar, vet leuk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oeeeh gaaaaaf! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zeg: verkopen, ghaha :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Ik zeg: verkopen, ghaha :Y)

    Ben je gek, het is speciaal voor Kirsten, dat pasje houdt ze mooi bij voor het gebaar. :Y)

    Leto schreef:
    Oeeeh gaaaaaf! :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ben je gek, het is speciaal voor Kirsten, dat pasje houdt ze mooi bij voor het gebaar. :Y)[/i]
    Nouja, ik zou het wel weten :9~
    Maar ik ben geen fan van nena ofzo, dus ik weet hoe ik sowieso zou gaan reageren.


    it's so empty living behind these castle walls

    Prodigy schreef:
    Ooooooooooh, dit is zo'n leuk gebaar! -rent rondjes-

    Indeed heel jammer dat je niet kunt gaan, maar o zo lief. -rent nog steeds rondjes-

    :9~


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Cadillac schreef:
    Ik zeg: verkopen, ghaha :Y)
    Hahaha nee dat gaat niet, het staat op mijn naam en er zit een chip/scan ding in en alles. Gheheh :Y). Dus alleen ik mocht komen en iemand meenemen. (krul). Anders had ik het allang voor €300 op Ebay gegooid. Hahah nee grapje :'). Ik zou het idd niet eens willen verkopen, zoals Jolien zegt.. het was zo'n mooi gebaar.


    Wie du mir, so ich dir.

    Aaaaahw wat lief!
    Wat zei ik ook alweer? 'typisch Kirsten' x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Aaaaahw wat lief!
    Wat zei ik ook alweer? 'typisch Kirsten' x'D