• ``GaGa moet polsen oversnijden van geest´´

    En ik was like,wtf,:|.Het hele artikeltje;

    "Lady GaGa wordt in een steeds terugkerende nachtmerrie op de hielen gezeten door een geest die haar opdraagt haar polsen over te snijden om haar familie te redden…De popdiva, die van haar moeder geleerd heeft dat de bizarre nachtmerrie misschien een geheim genootschapritueel is, geeft toe dat ze de beelden uit deze en andere dromen in haar liedjes en video’s gebruikt.

    Ze vertelt in Rolling Stone magazine: “De geest neemt me mee naar een kamer, waar een blond meisje vastgebonden zit met mijn schoenen van de Grammy’s aan…En de touwen waarmee haar ledematen vastgebonden zijn, trekken haar uit elkaar. Ik zie nooit dat ze uit elkaar getrokken wordt, maar ik zie haar wenen en dan zegt de geest, ‘Als je wil dat ik stop met haar pijn te doen en als je wil dat je familie veilig is, moet je je polsen oversnijden’. “

    “Hij heeft ook een soort van honing en hij wil dat ik de honing en room over de wond giet. Ik deed wat research naar de droom, maar ik kon nergens iets vinden. Mijn moeder denkt dat het een illuminati ritueel is”, aldus GaGa.

    Als Lady GaGa op zoek is naar de betekenis van een droom, zoekt ze meestal hulp bij haar vriend en spiritueel adviseur, Deepak Chopra. Dat deed ze ook toen ze droomde dat ze een menselijk hart at: “Ik werd gek, ik dacht dat de duivel achter me aanzat. Maar Deepak zei, ‘Je bent zo creatief, GaGa. Je moet er een video van maken.’ En ik denk dat hij me op zijn manier wou duidelijk maken dat ik mijn krankzinnigheid moet eren. Het is een deel van
    mij.”"

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 9:47 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    weirdo.


    Its Now or Never. <3

    Misschien zou ze wat gezonder leven, dan krijgt ze geen waanideeën meer.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    zij is echt raar.


    Smiling but close to tears.

    Illuminati ^^
    Die bestaan niet meer -.-
    Maargoed, wel kut voor der, als het waar is :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als het dat niet is doet ze alsof ze hermafrodiet is. Volgens mij gewoon weer iets om aandacht te krijgen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat kan inderdaad best wel zo wezen. Arme GaGa! Maar dit is wel waarom ik zo van haar hou!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij is ze niet zo gezond bezig. Nja, ik vond haar altijd al raar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ooh fijn xD


    Your Butt is Mine!

    Eng...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Geesten in dromen hebben een betekenis (en geen doel wat iemand hier zei). Dromen hebben ook betekenissen als er 1 echt achter je aan zit kan je beter zo snel mogelijk naar Alaska verhuizen en invriezen. (Ja das nu een uitdrukking als ik bang ben)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Illuminati schreef:
    Illuminati ^^
    Die bestaan niet meer -.-
    Maargoed, wel kut voor der, als het waar is :'D

    Er zijn mensen die beweren van mij, maar ik heb er eigenlijk nooit echt vat op kunnen krijgen, zoals de meesten van ons :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow, vet.


    Life is hard and then we die

    What a retard.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahaha :Y)
    "Whoehoe, snijdt je polsen over. Ik ben een geeeest, whoehoehoeee" lol xd

    ö

    Nujah, wie krijgt er géén nachtmerrie's van haar videoclips?
    Alleen vraag ik me af wat die honing erbij komt doen..


    ~