• ehrm...waar zal ik beginnen....
    mijn engels is (Fl/*)ut,maar ik kan in het nederlands aardig schrijven(volgens mijn klasgenoten,vriendinnen en leeraren kan ik dat goed,maar daar ben ik het zelf nog niet mee eens...)
    hoe dan ook,ik heb Deviantart(GentlePirateLove,voor als je het wil bekijken) en ik wil graag een stukje(of korte versie) van een Hetaliafanfic die ik heb geschreven(maar nog wel uit moet typen)daar op zetten.
    het probleem is aleen dat ik dat in het engels wil,en ik daar niet geweldig in ben....
    zin me te helpen?
    ik zal het uittypen (het nederlands,hè)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 18:38 ]


    why is always london so far away when you need it?

    Ik wil het wel proberen?(:


    everything, in time

    Wat ik altijd doe (en het helpt heel goed) heb je een idool die engels spreekt (en GEEN nederlands/vlaams) Beeld je in dat je met diegene een diep interview in het engels hebt! Werkt echt heel goed hoor! (Je moet het uiteraard hebben over de onderwerpen van de dingen die je moet leren ;p)

    stuur maar op ik zal wel kijken of het lukt

    Xx


    (Be)lieve in (you)rself

    Je kan het ook naar mij sturen als je wilt ik ben goed in Engels (klinkt zo arrogant maar ik praat al in het Engels met mensen van over heel de wereld sinds mijn 10e en ben nu 15)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    en als je na deze mensen er nog niet uitkomt met engels, kun je mij ook pb-en :)
    ben redelijk goed in engels, heb een 9.3 gehaald op mijn centraal examen ^^
    ( nee dit is niet om op te scheppen, maar ben er wel trots op ;))


    I solemny swear i am up to no good

    nee ik kan je niet helpen. sta zelf een 6.9 duzz. ik kan alleen maarEngels praten. sorry maar zo te zien zijn er genoeg andere die je wel kunnen/willen helpen. xD


    When words fail music speaks