• Ja, dat valt mij dus heel erg op. Er komen als maar meer tekenfilms in Bioscopen -en dat vind ik best dom- Waarom brengen ze die niet gelijk uit op DVD? Vanplaats in een Bios. Valt dat jullie ook op? Want zo is het toch geen Bioscoop meer? Of wel?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mij is het nog niet echt opgevallen. Maar ik vind het niet erg. Toen ik vroeger klein was, ging ik graag naar de bioscoop met mijn mama (we deden het weliswaar niet vaak). Dus voor de kindjes nu is het toch leuk dat ze een uitgebreide keuze hebben, vind ik.
    Als de volwassene films er maar niet onder lijden, heb ik er geen probleem mee. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Films zoals Up enzo zouden wel nog in de cinema moeten hoor. Die trekken niet alleen kleinere kinderen, maar ook oudere. Dus daar verdienen ze soms wel meer aan dan aan films als Inglorious Bastards ofzo. Omdat sowieso al niet iedereen dat wilt gaan zien met al dat bloed. :Y)


    All was well.

    Ah joh, ik vind het niet zo erg, ik wacht wel totdat er weer 'n leuke film komt :]
    Maar nu je het zegt, vroeger ging ik meer naar de bios :x
    Maar 'n biosscoop is gewoon 'n plaats waar ze films draaien, of het 'n speelfilm of tekenfilm is, heeft er, voor mij, niets mee te maken ;3


    wth.

    Cloudburst schreef:
    Mij is het nog niet echt opgevallen. Maar ik vind het niet erg. Toen ik vroeger klein was, ging ik graag naar de bioscoop met mijn mama (we deden het weliswaar niet vaak). Dus voor de kindjes nu is het toch leuk dat ze een uitgebreide keuze hebben, vind ik.
    Als de volwassene films er maar niet onder lijden, heb ik er geen probleem mee. (:


    Tja. Maar Bioscopen zijn wel voor echte Films en geen Tekenfiguren vind ik, maarja, dat is mijn mening. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Omdat de cinema's anders geen geld aan kleine kindjes kunnen verdienen. Het brengt meer op ze eerst even in de cinema's te tonen en ze dan pas op DVD uit te brengen.
    En ik vind het niet erg, ik ga Shrek 4 zien :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Tekenfilms zijn sexy (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Damonisme schreef:
    (...)

    Tja. Maar Bioscopen zijn wel voor echte Films en geen Tekenfiguren vind ik, maarja, dat is mijn mening. (:


    Als je het zo bekijkt begrijp ik je redenering wel. Maar ik vind - zoals Appreciating zegt - een bioscoop gewoon een plaats is waar ze films draaien en dat het niet uitmaakt wat voor film het is.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja, ik ga toch echt N-O-O-I-T naar tekenfilms. Ik vind die echt ontzettend kinderachtig. Dus ik vind dat je gelijk hebt, Pershoofd.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.