• Airplanes De clip is uit! En ik vind die anders dan die ik normaal in mijn muziek map heb staan want daar rapt Eminem ook mee en in deze clip zie en hoor je hem niet. Maar het geklap erbij vind ik wel weer mooi om er bij te horen. Zijn er 2 verschillenden?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hayley is er zo schattig. <3

    Ah, nee, niet dat lied x'D
    Hayley is geweldig :3
    Maar dat lied mag ik totaal niet (:


    wth.

    Vet! Eindelijk is ie uit!


    Er is een part 1 en een part 2. In part 2 zingt alleen Eminem mee en in part 1 niet en van part 1 is de clip gemaakt :'D

    loveforthatsong <3


    -

    Prodigy schreef:
    Hayley is er zo schattig. <3
    En de clip is toch al een paar weken uit? ö
    Mja, anyways; Hayley is idd echt vet cute, en ik vind het een leuk liedje. :V


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    lol omg, ik had hier al een paar weken geleden ofzo een topic van gemaakt, toen was ie al uit.
    maar ik vind de clip niet echt leuk en ik word ondertussen al gek van dat liedje ~_~

    Hier mijn topic~

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 13:10 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Inception schreef:
    lol omg, ik had hier al een paar weken geleden ofzo een topic van gemaakt, toen was ie al uit.
    maar ik vind de clip niet echt leuk en ik word ondertussen al gek van dat liedje ~_~

    Hier mijn topic~

    Ja, ik zag hem net in je history. Maar ik zie daar geen enkele link staan naar de echte officiele music video, dus ofwel kopieer je de link van hier en sluit ik dit topic, ofwel sluit ik jouw topic. ^^

    Leuk liedje (cat)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind er niet veel aan,
    hij is maar loos.

    Liefde voor B.o.b en Hayley! :9~

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, ik zag hem net in je history. Maar ik zie daar geen enkele link staan naar de echte officiele music video, dus ofwel kopieer je de link van hier en sluit ik dit topic, ofwel sluit ik jouw topic. ^^


    Hij stond in de begin post, maar hij is verwijderd, dus sluit mijn topic dan maar :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind dat hele lied maar niks, Hayley is wel OK, maar ik heb gewoon haat aan dit liedje...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.