• -geeft denktijd, tiktaktiktak-

    *PING, tijd is om*

    Op de bank :Y)
    haha,
    reden: Het was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste heet in mijn kamer :3 En toen ging ik een andere slaapplek zoeken, in mijn huis. Dus ik rond lopen met mijn deken ding en kussen.
    En uiteindelijk belandde ik op de bank :Y)

    haha, :')

    ik ben best wel weirdd eigenlijk x'd

    Dat heb ik ook al eens gedaan ja ^^

    Ik sliep vorige week ook op de bank XD maar dat was omdat ik het leuk vond om op de bank te slapen, en niet uit warmte x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha awesome (: Eens deze zomer ga ik gewoon buiten in de hangmat liggen!

    Ik slaap onder een fleecedeken.
    En dan alleen mijn heupen en middle zijn bedekt:X


    Food.

    ik ga ook wel eens door het huis dwalen op zoek naar een goede slaapplek, ik slaap op zolder en daar is het in de zomer veels te heet en in de winter f*king koud:P


    Na een hele lange tijd eindelijk weer actief. Ik ga weer fanatiek verhalen lezen.

    Ik slaap sowieso beneden dus ik heb helemaal geen last van warmte/muggen _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb je idee opgevolgd, en ik sliep heerlijk. Totdat mijn moeder het nodig vond om half 6 op te staan, naar beneden te gaan en toen de vaatwasser uit te ruimen. Erg fijn, ze liep echt te smijten met bestek en borden en weet ik veel wat. Ook goedemorgen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik lig steeds in mijn bed -smelt daar- Maar toch heb ik mijn deken. Anders kan ik niet slapen (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb vannacht onder mijn bed geslapen ^-^

    Haha, ik heb een hoogslaper en een platdak waar ik onder lig, dus het is gewoon niet om uit te houden, maar vannacht was het wel lekker zo op de grond (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Boulevard schreef:
    Ik heb een ventilator op mijn kamer gezet.


    + normaal gezien kan ik écht niet zonder deken, maar dit is de eerste zomer dat ik zonder deken slaap (eigenlijk gewoon met m'n dekbedovertrek). Soms leg ik gewoon mijn benen boven het laken zodat alleen mijn rig bedekt is xp

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 16:59 ]


    MUSIC && FASHION

    Heb ik ook wel eens gedaan, en toen kwam de kat op m'n schoot, en toen had ik het wéér warm... XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik werd om 5:52 wakker omdat ik het zoooo heet had.


    Life is hard and then we die

    Ik zet mijn ramen 's nachts gewoon open, dan is het er lekker fris en kan ik onder mijn donsdeken liggen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.