• Ik ben naar een soort van openlucht voorstelling geweest samen met m'n moeder. Er waren geen plaatsen meer in de schaduw, dus moesten we in de zon gaan zitten. Ik was m'n zonnebrand vergeten. (Lekker slim =.=) Dus in de pauze kijk ik zo naar m'n arm, allemaal rode vlekken. Er waren een aantal stoelen gereserveerd, maar daar was niemand gaan zitten. Dus wij daar stiekem gaan zitten. Ik zat lekker in de schaduw. Komen we thuis kijk ik naar m'n schouders. Felrood. 0.o

    Wie is er hier ook verbrand??


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, ik, maar ik ben bijna niet in de zon geweest, en ik heb me ingesmeerd met factor 50.

    Eternita schreef:
    ik heb een zonneslag, ik moest weer eens koppig zijn en de gehele dag in ons nieuw zwembad blijven zitten terwijl het dus aan het vullen was. nam mijn vader de ladder eruit (het is zo een hoog dus hij had niet gezien dat ik erin zat) dus zat ik de hele namiddag opgesloten (zij waren even weg) zonder schaduw en zonder zonnebrand

    Omg, dat is echt weird. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ja ik... bij mij hals en mijn linker been. : (


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik ben zeg maar, bruin. Zoals altijd, lol.
    Hopelijk heb je aftersun bij de hand. Of komkommer tegen de pijn :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Een beetje op m'n linkerschouder,
    want ik zat tijdens Parkpop de hele tijd in de felle zon, en de zon scheen alleen op mijn linkerschouder, dus ja, die is wat rood geworden ;x


    wth.

    ik ben gebruind, ik verbrand eigenlijk nooit behalve als ik nu echt zo 4 of 5 u aan het strand lig aan de zee of in een ander land dan kan het zijn dat ik wel eens verbrand


    There's nothing like us.

    Volksfeind schreef:
    Ik ben zeg maar, bruin. Zoals altijd, lol.
    Hopelijk heb je aftersun bij de hand. Of komkommer tegen de pijn :Y)

    Ja, ik heb aftersun, gelukkig maar want ik ben nog warmer dan het buiten is. x'D Maar, komkommers? Helpt dat dan?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Komkommerssss helpen altijd:D Als je echt heel erg verbrand bent kun je beter (klinkt stom) Joghurt op de huid smeren., haha serieus. Dat verkoelt de huid. =)


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Ik! o.o Ik was gisteren naar het strand en had me supervaak ingesmeerd, maar heel mijn achterkant (letterlijk van top tot teen) is verbrand. Fijn ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik niet! (:

    gelukkig.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ja, ik heb aftersun, gelukkig maar want ik ben nog warmer dan het buiten is. x'D Maar, komkommers? Helpt dat dan?

    Mijn opa beweert heilig van wel. Hij heeft het gebruikt tijdens diensttijd :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Mijn opa beweert heilig van wel. Hij heeft het gebruikt tijdens diensttijd :Y)

    Ik ga dat gewoon uitproberen, als je het niet probeert weet je het niet. x'D

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 13:03 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Morgaine schreef:
    Ik! o.o Ik was gisteren naar het strand en had me supervaak ingesmeerd, maar heel mijn achterkant (letterlijk van top tot teen) is verbrand. Fijn ><

    Oei, dat is echt irritant. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik. Heel erg en vooral op m'n rug. Want ik ben gister naar het strand geweest xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik niet. Ik smeer me bijna elk uur in met zonnebrandcrème factor 30. Dus nu ben ik bruin.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.