• Ik erger me er echt aan, dat borsten van meisjes zo'n gespreksonderwerp is bij jongens! Echt, alsof het daar alleen maar vanaf hangt, het gaat toch niet alleen om het uiterlijk! Als een meisje nog helemaal plat is, gaan jongens daar soms ook om lachen enzo. Zoals laatst in de gymles gingen jongens daar openlijk over praten. Ik bedoel: meisjes kunnen zich heel erg onzeker gaan voelen hierdoor! Soms weet je ook echt niet wat goed is. Jongens zeggen soms echt rare dingen. Net als mijn broer. Die zegt dat ik superkleine borsten heb terwijl ik 13 ben en een volle B-cup heb! Ben ik de enige die hier zo over denkt? Want ik vind dit echt smakeloos....

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 16:56 ]


    If you want perfection, buy a Barbie

    Zulke jongens zijn echt niet om uit te staan =.=


    wth.

    Daesung schreef:
    hormonen

    Not really, no. Dat is iets wat gewoon man-eigen is. Niet alleen jongens in de puberteit doen het, zelfs mannen op leeftijd. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Erg hé? Ik moest ooit eens naar de winkel, en die vent achter de kassa zijn ogen rolden zowat uit hun kassen... Ik had toen echt zoiets van 'iets subtieler mag ook wel...' :8

    JustHateLove schreef:
    meestal doen jongens het ook in een groep want dan zijn ze stoerder, als je ze apart hebt dan durven de meesten het allang niet meer


    Dat is waar, en waar maken we ons eigenlijk druk om? Gewoon negeren :P


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahah, kijk de naam zegt het al: jongens. ! tip: gewoon jezelf zijn. Alsof jongens geen punten hebben waarover zíj onzeker zijn :)


    Run, but you can't escape

    Eerlijk gezegd hoor ik dat soort dingen nooit. Het zal vast wel gebeuren, maar ik krijg er gewoon niets van mee. ;p Alleen van m'n vriendje natuurlijk, maar die is over de top erg gewoon x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 11:56 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JBM schreef:
    Dan vind ik dat wij over hun penisgrote mogen praten. :Y)


    your eyes are like stars in the night.