• Ik erger me er echt aan, dat borsten van meisjes zo'n gespreksonderwerp is bij jongens! Echt, alsof het daar alleen maar vanaf hangt, het gaat toch niet alleen om het uiterlijk! Als een meisje nog helemaal plat is, gaan jongens daar soms ook om lachen enzo. Zoals laatst in de gymles gingen jongens daar openlijk over praten. Ik bedoel: meisjes kunnen zich heel erg onzeker gaan voelen hierdoor! Soms weet je ook echt niet wat goed is. Jongens zeggen soms echt rare dingen. Net als mijn broer. Die zegt dat ik superkleine borsten heb terwijl ik 13 ben en een volle B-cup heb! Ben ik de enige die hier zo over denkt? Want ik vind dit echt smakeloos....

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 16:56 ]


    If you want perfection, buy a Barbie

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Haha, maar als ze het zelf doen, dan is het opeens gay xD


    Idd :P


    If you want perfection, buy a Barbie

    Achja, ik ben heel erg klein en heb 80D, dus dat valt best wel op, ja. Ze hebben het er vaak over, en als ik dan langs ze loop gaan ze eraan zitten. Elke keer als ze dat doen verkoop ik ze een stoot, maar ze blijven het doen. Ze hebben er nogal wat voor over 8D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ben ik de enige die het opvalt dat er opeens heel veel topics over bh's en borsten zijn op dit moment?:X

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 17:30 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Ben ik de enige die het opvalt dat er opeens heel veel topics over bh's en borsten zijn op dit moment?:X
    Sommige daarvan zijn gewoon al een jaar oud en omhoog geschopt door iemand


    Only losers can act the way you do

    XLightAngelX schreef:
    Ben ik de enige die het opvalt dat er opeens heel veel topics over bh's en borsten zijn op dit moment?:X
    Komt door deze topicposter. Ze schijnt er veel interesse in te hebben :P


    Life is hard and then we die

    XLightAngelX schreef:
    Ben ik de enige die het opvalt dat er opeens heel veel topics over bh's en borsten zijn op dit moment?:X


    Pestkop! Ik voel me gewoon best wel onzeker soms. Maar het is niet zo dat ik er heel veel interesse in heb hoor! :P


    If you want perfection, buy a Barbie

    xLolitaLove schreef:
    (...)

    Pestkop! Ik voel me gewoon best wel onzeker soms. Maar het is niet zo dat ik er heel veel interesse in heb hoor! :P


    Oh, ik had niet eens gemerkt dat die topics allemaal van jou waren:)
    Haha, maar ik maakte maar een grapje hoor;)
    Het viel me gewoon op:$


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Oh, ik had niet eens gemerkt dat die topics allemaal van jou waren:)
    Haha, maar ik maakte maar een grapje hoor;)
    Het viel me gewoon op:$


    Ze zijn niet allemaal van mij hoor. En ik snap wel dat het een grapje was!:P


    If you want perfection, buy a Barbie

    xLolitaLove schreef:
    (...)

    Ze zijn niet allemaal van mij hoor. En ik snap wel dat het een grapje was!:P


    Ja, ik bedoel niet dat ze van jouw zijn, maar dat jij die topics omhoog schopt:Y)
    Maar goed, als je vragen hebt, kun je ze beter gwn in dit topic plaatsen, dan komen er niet nog 15 topics over borsten en bh's xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ja, ik bedoel niet dat ze van jouw zijn, maar dat jij die topics omhoog schopt:Y)
    Maar goed, als je vragen hebt, kun je ze beter gwn in dit topic plaatsen, dan komen er niet nog 15 topics over borsten en bh's xD


    Okee:P


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ik ben het helemaal met je eens, het is echt respectloos hoe sommige jongens over borsten praten.


    You are beautiful, you are love.

    Je zou haast denken dat ze ze zelf willen hebben.xD


    Queen of Hell is my name

    Lovebreaker schreef:
    Je zou haast denken dat ze ze zelf willen hebben.xD


    Haha, ik zie het al voor me:P


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ik heb ook geen balkon, en vorig jaar deden de jongens daar echt irritant over, maar ik vind het niet erg, ik vind het enkel laag.
    Ik snap wel dat ze in de puberteit zitten en het allemaal spannend vinden, maar ze moeten leren waar hun grenzen liggen.

    Ik vind het net goed dat ik niet zo'n heel balkon hoef mee te sleuren, want ik heb een evenwichtsstoornis en door mijn kleine boezem zal ik teminste nooit hoeven zeggen: "Hé, mijn hoofd is hierboven!"
    Ik zal veel sneller weten of een man/vrouw mij waard is of niet. (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 18:34 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind dat juist grappig?
    Vorige keer zei zo'n jongen 'Dat meisje heeft echt grote boobs, maar ze is wel lelijk.' over zon meisje die ik niet kon.
    ikzo: 'Jou hoofd is lekker mooi wil je zeggen, ga praten over je penis ofzo en laat dat meisje met rust haha.'
    maar het boeit me dus echt niet?(krul)


    Smiling but close to tears.