• Ik erger me er echt aan, dat borsten van meisjes zo'n gespreksonderwerp is bij jongens! Echt, alsof het daar alleen maar vanaf hangt, het gaat toch niet alleen om het uiterlijk! Als een meisje nog helemaal plat is, gaan jongens daar soms ook om lachen enzo. Zoals laatst in de gymles gingen jongens daar openlijk over praten. Ik bedoel: meisjes kunnen zich heel erg onzeker gaan voelen hierdoor! Soms weet je ook echt niet wat goed is. Jongens zeggen soms echt rare dingen. Net als mijn broer. Die zegt dat ik superkleine borsten heb terwijl ik 13 ben en een volle B-cup heb! Ben ik de enige die hier zo over denkt? Want ik vind dit echt smakeloos....

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 16:56 ]


    If you want perfection, buy a Barbie

    Het is ook opeens hartstikke geil als twee meisjes gaan zoenen :'D En toen zat Linah daar, met haar vriendin te zoenen, komen daar een stelletje dronken apen aan; ‘Mogen we meedoen?’ *boem, in je ballen.*


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Het boeit mij echt niet als jongens het daar over hebben, moeten hun lekker weten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ach, zo zijn jongens nou eenmaal.

    Pff daar heb ik ook zo'n grote hekel aan!
    Mijn vriend is gelukkig oud en wijs genoeg om daar niet zo'n punt van te maken.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 0:31 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nja vind het persoonlijk ook stom hoor, het zijn maar vetkwabben met klieren erin, you know Ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik hoor dat niet echt ... Maar als ik er zelf over praat met vrienden of vriendinnen is dat ook maar om te lachen dus ja ... ;dd


    Don't be a drag, just be a queen.

    Nouja, ik zit op zwemmen dus haha..
    En soms kijk ik m'n vriend dan echt aan als hij opvallend naar m'n borsten kijkt. WHATTHEHELL ben je aan het doen. En dan sla ik hem :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    PUKKELxDING schreef:
    Ach ja, dat zijn jongens. Eerlijk gezegd is dat een van de weinige onderwerpen wat me weinig boeit waar jongens over praten. Ik zit wel goed namelijk, ghehe.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hha meestal krijg ik complimenten over m'n 'prachtige boezem' van dronken jongens al ik uitga (A)

    But really who cares? Voor mij zijn die gewoon zoals elk ander , ik vind ze zelfs niet zo big :8
    Ik vind al die bullshit hoogst onnodig , misschien kunnen we ook gaan zeiken over hun delen die gevoelig liggen (flower)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 15:09 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja weetje. Die dunne meisjes die zitten mij altijd minachtend aan te kijken. Zo van 'Iel, wat is zij dik.' Er zijn uitzonderingen, natuurlijk. Maar zij die dun zijn én zo minachtend staan te kijken over mijn vetgehalte, daar heb ik absoluut geen medelijden mee.


    True, dunne meisjes moeten niet zeiken over vetheid. Als ze alleen zijn durven ze toe te geven dat ze wel wat meer vet willen maar in groepsverband niet... En ze zijn eigenlijk jaloers op jou borsten, ze hebben zelf helemaaaaal niets.


    Your make-up is terrible

    Stiekem vind ik dit nu grappig,nu zijn meisje vooral er over bezig

    Maar ja,in mijn klas is er een meisje en die heeft nog niets en ik heb een B,we liepen is naast elkaar en toen zeiden een paar jongens,Heee kan je echt neit een beetje lenen van die naast jou,echt zo erg voor haar


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik vind het ook smakeloos.
    Ik zat een keer catwoman te kijken met een vriendin en mijn broer en zijn vriend liepen naar binnen en toen liep zij zeg maar zo sexy over het dak, hun ogen stonden gelijk groot en ze stonden daar zowat kwijlend te kijken.
    Egt, ik had zin om hun te slaan xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Niet alle jongens doen dat. Maar de meeste doen dat wel en daardoor ben ik tegenwoordig ook zo onzeker met mijn 50A cup. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hormonen


    I solemny swear i am up to no good

    Daesung schreef:
    hormonen


    jep....(baby)


    If you want perfection, buy a Barbie