• Ik erger me er echt aan, dat borsten van meisjes zo'n gespreksonderwerp is bij jongens! Echt, alsof het daar alleen maar vanaf hangt, het gaat toch niet alleen om het uiterlijk! Als een meisje nog helemaal plat is, gaan jongens daar soms ook om lachen enzo. Zoals laatst in de gymles gingen jongens daar openlijk over praten. Ik bedoel: meisjes kunnen zich heel erg onzeker gaan voelen hierdoor! Soms weet je ook echt niet wat goed is. Jongens zeggen soms echt rare dingen. Net als mijn broer. Die zegt dat ik superkleine borsten heb terwijl ik 13 ben en een volle B-cup heb! Ben ik de enige die hier zo over denkt? Want ik vind dit echt smakeloos....

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 16:56 ]


    If you want perfection, buy a Barbie

    I agree. Ik was 2 dagen op het strand met jongens, en het enige wat je constant hoorde was: 'Jezus, die heeft grote.' of 'Die zijn klein en hangen! Echt ranzig.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    I agree. Ik was 2 dagen op het strand met jongens, en het enige wat je constant hoorde was: 'Jezus, die heeft grote.' of 'Die zijn klein en hangen! Echt ranzig.'


    That's what I mean!! Net alsof alles daarom draait.


    If you want perfection, buy a Barbie

    (': Ik vind het altijd wel grappig om te horen als het over iemand anders gaat. Maar zodra het over mij gaat heb ik echt zin om ze te vermoorden.
    Maar het is een beetje oppervlakkig en ... Ja, jongensachtig.


    You move me ......... Kurt

    Dan vind ik dat wij over hun penisgrote mogen praten. :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    Dan vind ik dat wij over hun penisgrote mogen praten. :Y)


    Idd:P


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ach ja, dat zijn jongens. Eerlijk gezegd is dat een van de weinige onderwerpen wat me weinig boeit waar jongens over praten. Ik zit wel goed namelijk, ghehe.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ach ja, dat zijn jongens. Eerlijk gezegd is dat een van de weinige onderwerpen wat me weinig boeit waar jongens over praten. Ik zit wel goed namelijk, ghehe.


    Ik ook wel hoor, maarja..... dan heb ik het over andere meisjes.
    Er is een meisje in mijn klas die nog helemaal plat is. Dus die kwam een keer met een VEEL TE GROTE BH aan in de klas. De jongens moesten allemaal lachen. Maarja, ik denk dat ze dat ook niet had gedaan als ze zich zekerder had gevoeld over haar borsten.


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ik irriteer me daar ook echt mateloos aan..
    Als ik gewoon een vest aan heb ofzo, kijkt er geen hond naar me.
    Maar als ik een shirt aanheb, met een beetje inkijk, blijven ze maar kijken =.=


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    xLolitaLove schreef:
    (...)

    Ik ook wel hoor, maarja..... dan heb ik het over andere meisjes.
    Er is een meisje in mijn klas die nog helemaal plat is. Dus die kwam een keer met een VEEL TE GROTE BH aan in de klas. De jongens moesten allemaal lachen. Maarja, ik denk dat ze dat ook niet had gedaan als ze zich zekerder had gevoeld over haar borsten.
    Naja weetje. Die dunne meisjes die zitten mij altijd minachtend aan te kijken. Zo van 'Iel, wat is zij dik.' Er zijn uitzonderingen, natuurlijk. Maar zij die dun zijn én zo minachtend staan te kijken over mijn vetgehalte, daar heb ik absoluut geen medelijden mee.


    Life is hard and then we die

    meestal doen jongens het ook in een groep want dan zijn ze stoerder, als je ze apart hebt dan durven de meesten het allang niet meer


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Het zijn jóngens. Als je kwaad wordt; het kan hen niks schelen. Als je doet alsof je het niet hoort en gewoon verder gaat... Laat ze doen. Jongens staan mentaal 3 jaar achter ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik krijg altijd commentaar op m'n borsten : D
    en zo heel erg vind ik dat nu ook weer niet eig. ;o
    ik ben niet blij met dat ze zo groot zijn...
    maar ik maak er nu ook geen groot probleem mee ;d

    JustHateLove schreef:
    meestal doen jongens het ook in een groep want dan zijn ze stoerder, als je ze apart hebt dan durven de meesten het allang niet meer

    Daar moet ik je dan toch echt ongelijk in geven. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja, bij ons kwam eens een groepje vreemden langs zeiken over schaamhaar, over hoe vies dat was als je het niet schoor. Dat boeit me nu helemaal geen flikker.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Ja, bij ons kwam eens een groepje vreemden langs zeiken over schaamhaar, over hoe vies dat was als je het niet schoor. Dat boeit me nu helemaal geen flikker.
    Haha, maar als ze het zelf doen, dan is het opeens gay xD


    Life is hard and then we die