Springbreak schreef:
Oh ik ben trouwens tegen. Je verhaal heeft die waardering omdat mensen hem leuk vinden. Dan is het sneu om dat af te pakken en te verminderen naar dat ie er nog maar twee keer per week in mag komen. Die verhalen staan erin omdat de mensen die ze kudos geven het verhaal leuk en goed vinden. En dan vind ik het echt belachelijk om dat af te nemen om verhalen die minder waardering krijgen erin te krijgen.
Mijn verhalen staan niet in de top 5 en dat hoeft ook niet. De verhalen ie er wel in staan verdienen dat gewoon.
Mag ik daar eens iets op zeggen, zonder dat mijn neus ervan gebeten wordt? Er zijn veel leukere verhalen dan die dingen die er in staan, maar die hebben geen 100 abo's, en dus ook geen 100 kudo's, omdat die dingen over onderwerpen gaan die niet zo populair en uitgemelkt zijn. Die verhalen krijgen ocharme mss 10 kudo's per dag. Verdienen die het dat niet om eens bij de 5 meeste te staan? Niemand hier verbiedt die andere verhalen om daar te staan, maar ze staan er gvd elke dag. We weten intussen al dat ze goed beoordeeld worden en dat veel mensen ze leuk vinden, nu mag het mss eens de beurt zijn aan de andere verhalen die mss wel beter zijn, en waar mensen geen weet van hebben omdat ze de kans niet krijgen om bij die 5 te geraken.
[ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 19:11 ]