• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Houden we het toch nog even rustig ;]


    I am an idiot, I move.

    oke nu de kleine kindjes uitgespeeld zijn... (niet kwaad bedoeld fzo, ik vind het alleen maar grappig)
    zend je een berichtje naqr Rutger met je suggestie ? :)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 18:55 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Portugal schreef:
    (...)
    Serieus, daag me niet uit want als je het wilt kun je het krijgen ook. (cat)

    Je fokt jezelf op, dat doe ik niet. (;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Portugal schreef:
    En Sem, ik stop nu want ik ga braaf doen (krul)
    Danku danku, braaf meisie.


    I live for the applause, you will die for it.

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik weet, ik ben geniaal. :9~ -gayhandje-

    Yes, you are! _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik schijt hier haast in mijn broek van het lachen door jullie. :'D

    VersaEmerge schreef:
    Ik schijt hier haast in mijn broek van het lachen door jullie. :'D


    dan zijn we met twee mijn tweeling neefjes van 6 doen ook altijd zo dat is echt zo grappig


    Change, the only good thing in this world.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Je fokt jezelf op, dat doe ik niet. (;

    Gefeliciteerd, lol.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eternita schreef:
    (...)

    dan zijn we met twee mijn tweeling neefjes van 6 doen ook altijd zo dat is echt zo grappig

    Ik dacht eventjes dat ze in hun broek schijten van het lachen. ;x Kuch. Oké, mooi. (nerd)

    Oh ik ben trouwens tegen. Je verhaal heeft die waardering omdat mensen hem leuk vinden. Dan is het sneu om dat af te pakken en te verminderen naar dat ie er nog maar twee keer per week in mag komen. Die verhalen staan erin omdat de mensen die ze kudos geven het verhaal leuk en goed vinden. En dan vind ik het echt belachelijk om dat af te nemen om verhalen die minder waardering krijgen erin te krijgen.
    Mijn verhalen staan niet in de top 5 en dat hoeft ook niet. De verhalen ie er wel in staan verdienen dat gewoon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Oh ik ben trouwens tegen. Je verhaal heeft die waardering omdat mensen hem leuk vinden. Dan is het sneu om dat af te pakken en te verminderen naar dat ie er nog maar twee keer per week in mag komen. Die verhalen staan erin omdat de mensen die ze kudos geven het verhaal leuk en goed vinden. En dan vind ik het echt belachelijk om dat af te nemen om verhalen die minder waardering krijgen erin te krijgen.
    Mijn verhalen staan niet in de top 5 en dat hoeft ook niet. De verhalen ie er wel in staan verdienen dat gewoon.


    daar heb je wel een punt, maar moeten de andere ook geen kans krijgen om erin te staan (niet aanvallend bedoeld ofzo gewoon een vraag...)


    Change, the only good thing in this world.

    Springbreak schreef:
    Oh ik ben trouwens tegen. Je verhaal heeft die waardering omdat mensen hem leuk vinden. Dan is het sneu om dat af te pakken en te verminderen naar dat ie er nog maar twee keer per week in mag komen. Die verhalen staan erin omdat de mensen die ze kudos geven het verhaal leuk en goed vinden. En dan vind ik het echt belachelijk om dat af te nemen om verhalen die minder waardering krijgen erin te krijgen.
    Mijn verhalen staan niet in de top 5 en dat hoeft ook niet. De verhalen ie er wel in staan verdienen dat gewoon.

    Mag ik daar eens iets op zeggen, zonder dat mijn neus ervan gebeten wordt? Er zijn veel leukere verhalen dan die dingen die er in staan, maar die hebben geen 100 abo's, en dus ook geen 100 kudo's, omdat die dingen over onderwerpen gaan die niet zo populair en uitgemelkt zijn. Die verhalen krijgen ocharme mss 10 kudo's per dag. Verdienen die het dat niet om eens bij de 5 meeste te staan? Niemand hier verbiedt die andere verhalen om daar te staan, maar ze staan er gvd elke dag. We weten intussen al dat ze goed beoordeeld worden en dat veel mensen ze leuk vinden, nu mag het mss eens de beurt zijn aan de andere verhalen die mss wel beter zijn, en waar mensen geen weet van hebben omdat ze de kans niet krijgen om bij die 5 te geraken.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 19:11 ]

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Mag ik daar eens iets op zeggen, zonder dat mijn neus ervan gebeten wordt? Er zijn veel leukere verhalen dan die dingen die er in staan, maar die hebben geen 100 abo's, en dus ook geen 100 kudo's, omdat die dingen over onderwerpen gaan die niet zo populair en uitgemelkt zijn. Die verhalen krijgen ocharme mss 10 kudo's per dag. Verdienen die het dat niet om eens bij de 5 meeste te staan? Niemand hier verbiedt die andere verhalen om daar te staan, maar ze staan er gvd elke dag. We weten intussen al dat ze goed beoordeeld worden en dat veel mensen ze leuk vinden, nu mag het mss eens de buurt zijn aan de andere verhalen die mss wel beter zijn, en waar mensen geen weet van hebben omdat ze de kans niet krijgen om bij die 5 te geraken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eternita schreef:
    (...)

    daar heb je wel een punt, maar moeten de andere ook geen kans krijgen om erin te staan (niet aanvallend bedoeld ofzo gewoon een vraag...)

    Hm, dat is ook wel zo. Maar ik denk dat de verhalen die die hoeveelheid kudos krijgen het gewoon verdienen om erin te staan omdat ze goed zijn! En populair en dat telt gewoon. De minder populaire stories worden vanzelf gelezen en krijgen dan ook wel hun waardering. Het is heus niet nodig om in de top 5 te staan. Reacties met dat mensen je verhaal leuk vinden is al goed genoeg! Het is gewoon zo dat als je veel lezers hebt je vanzelf in die top 5 komt te staan. Maar persoonlijk vind ik niet dat je schrijft om in die top 5 te komen. Maar gewoon omdat je het leuk vind en als je erin staat is dat leuk, maar waarom zou je dat bij anderen verminderen? Omdat jij er anders niet instaat? Waarom!? Dat zou jij toch ook niet leuk vinden. Hun doen hun best er voor dus waarom zou je ze dat afpakken? En natuurlijk doe jij je best ook wel maar toch.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eigelijk vind ik het een geniaal plan maar het is wel erg hoor.....voor de top 5 mischien kan er ook een top 10 komen inplaats van top 5???
    Maar jouw idee is ook goed alhoevwel een leuke story vn iemand op staat:$
    XN