• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Mij maakt het niks uit.


    Smiling but close to tears.

    Oké, aangezien de meeste voor zijn, stuur ik wel even een berichtje naar Rutger, haha :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 19:14 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ja, volgens mij was dat ook het idee.


    Life is hard and then we die

    invierno schreef:
    Voor.


    Some people make the world special just by being in it

    Voor. Ik zie nog steeds elke dag dezelfde stories...


    I live for the applause, you will die for it.

    Vooor!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    vooor!


    Life is all about having a good time.

    Hm, naja ik vind dat als je op een eerlijke manier de meeste kudo's krijgt je het toch wel verdiend er elke dag in te mogen staan, dat zegt toch wel wat over je verhaal. Je merkt ook dat voornamelijk de stories waarvan het vaakst wordt gepost in de lijst staan, dus misschien moeten andere mensen gewoon wat meer hun best doen?
    Als ik er echt in zou willen staan lukt het me ook wel, iedereen wel. Je moet het maar net willen.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Hm, naja ik vind dat als je op een eerlijke manier de meeste kudo's krijgt je het toch wel verdiend er elke dag in te mogen staan, dat zegt toch wel wat over je verhaal. Je merkt ook dat voornamelijk de stories waarvan het vaakst wordt gepost in de lijst staan, dus misschien moeten andere mensen gewoon wat meer hun best doen?
    Als ik er echt in zou willen staan lukt het me ook wel, iedereen wel. Je moet het maar net willen.

    Ik wil dat ook heel graag, ik heb m'n stories al vaak in de spotlight gezet. Het is meestal zo dat het originele stories zijn. En that's it.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Goed idee! Helemaal voor!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ik wil dat ook heel graag, ik heb m'n stories al vaak in de spotlight gezet. Het is meestal zo dat het originele stories zijn. En that's it.


    De top 5 is ook meer een soort extra promotie, wat jij misschien wel helemaal niet nodig hebt aangezien je hem al vaak in the spotlight zet.


    Scream for mercy!

    Joker schreef:
    Voor. Ik zie nog steeds elke dag dezelfde stories...


    Hope goes lost but never dies.

    Zeker Voor :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Voor(flower)


    A line is a dot that went for a walk.

    Voor, want het zijn altijd dezelfde stories. En elke dag staat 11'06'10 - 11'07'10 eerste. Oké, het is een goede story, maar ik wil ook eens wat anders lezen.


    Tom and Georg could write a bad romance.