• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Mij maakt het niet echt zoveel uit. (krul)


    The way we live, is the way we die

    ik vind het een goed idee :3


    There's nothing like us.

    ik ben voor


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeroineBill schreef:
    Voor, want het zijn altijd dezelfde stories. En elke dag staat 11'06'10 - 11'07'10 eerste. Oké, het is een goede story, maar ik wil ook eens wat anders lezen.

    Er staan ook veel verschillende stories in de spotlight. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Er staan ook veel verschillende stories in de spotlight. (krul)


    Of ze klikt op 'Top Stories Vandaag'
    En dan krijgt ze hele lijsten met verhalen.


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Of ze klikt op 'Top Stories Vandaag'
    En dan krijgt ze hele lijsten met verhalen.

    Haha echt he. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat lijkt me wel heel moeilijk, maar als het kan ben ik wel voor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Argentinia schreef:
    (...)

    Of ze klikt op 'Top Stories Vandaag'
    En dan krijgt ze hele lijsten met verhalen.

    En dit wordt alleen gezegd, omdat jij elke dag met je verhaal bovenaan staat in de top 5? Juist ja..


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En dit wordt alleen gezegd, omdat jij elke dag met je verhaal bovenaan staat in de top 5? Juist ja..


    Nee hoor.
    als je op pagina 2 leest staat er dat het me niet boeit.
    maar als ze ook wel eens iets anders wilt lezen kan ze daar gewoon op klikken, want dan krijgt ze hele lijsten met verhalen.


    Smiling but close to tears.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En dit wordt alleen gezegd, omdat jij elke dag met je verhaal bovenaan staat in de top 5? Juist ja..

    Nee want ik en Sam staan niet als enige 'elke' dag in de top 5. En als ze meer verhalen wil lezen drukt ze toch gewoon op 'Top Stories Vandaag' Daar staat een hele lijst met verhalen man.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Nee want ik en Sam staan niet als enige 'elke' dag in de top 5. En als ze meer verhalen wil lezen drukt ze toch gewoon op 'Top Stories Vandaag' Daar staat een hele lijst met verhalen man.

    Nee, maar jullie zijn wel de enige die zo reageren en daar mag ik best mijn oordeel uithalen. Er is niets voor niets een topic aangemaakt om er verschillende stories in te krijgen, dus waarom zou ze er ergens voor moeten kijken? W/e.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Nee, maar jullie zijn wel de enige die zo reageren en daar mag ik best mijn oordeel uithalen. Er is niets voor niets een topic aangemaakt om er verschillende stories in te krijgen, dus waarom zou ze er ergens voor moeten kijken? W/e.


    dan kijkt ze toch bij de spotlight daar is dat ook voor gemaakt?
    en als ik dat verhaal niet had zou ik nog zo reageren hoor.


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    dan kijkt ze toch bij de spotlight daar is dat ook voor gemaakt?
    en als ik dat verhaal niet had zou ik nog zo reageren hoor.

    Óók, ja. Dat zeg je heel goed. Maar in de spotlight is er diversiteit. Iets wat ook in die top 5 zou moeten komen. En ik denk niet dat je dan ook zo reageert zou hebben. Maar goed, w/e. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Nee, maar jullie zijn wel de enige die zo reageren en daar mag ik best mijn oordeel uithalen. Er is niets voor niets een topic aangemaakt om er verschillende stories in te krijgen, dus waarom zou ze er ergens voor moeten kijken? W/e.

    Ik mag reageren als ik dat wil, en het boeit me geen flikker welk oordeel jij daaruit haalt. En ik heb nooit gezegd dat je je oordeel daar niet uit mag halen. En zoals Sam al zegt; Dan kijkt ze bij spotlight, dat is er ook voor gemaakt om verschillende verhalen onder aandacht te brengen en als ik niet mee zou schrijven aan dat verhaal had ook ik inderdaad nog zo gereageerd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik mag reageren als ik dat wil, en het boeit me geen flikker welk oordeel jij daaruit haalt. En ik heb nooit gezegd dat je je oordeel daar niet uit mag halen. En zoals Sam al zegt; Dan kijkt ze bij spotlight, dat is er ook voor gemaakt om verschillende verhalen onder aandacht te brengen en als ik niet mee zou schrijven aan dat verhaal had ook ik inderdaad nog zo gereageerd.

    Wanneer heb ik ooit gezegd dat je níet mocht reageren. Precies. Je moet geen woorden verdraaien.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.