• zoals ik al zei in de titel heb ik best een dom spel uitgevonden maar goed; het gaat als volgt:
    persoon 1 zegt een zin en persoon 2 typt die zin zonder naar zijn toetsen te kijken. en daaronder zet persoon 2 dan een nieuwe zin

    bv:
    persoon1: heerlijk leuk typen zonder te kijken!

    persoon 2: heerlijk leuk tupen zunder te kijmen è!
    mijn gsm is plat.

    persoon 3: muhn gsm is plart....


    ik begin:

    mijn nicht doet vervelend tegen me.


    Change, the only good thing in this world.

    ik heb zin in een bananenappelperzikenrozijnenflap :Y)

    Omgad, en toen had ik al 8 ijsjes verslonden in de afgelopen 2 uur en ik ga kapot van de hitte T_T


    A Noble was Born in Chaos

    omgad, en toen jad ik al 8 ijsjes verslonden in de afgelopen 2 uur en ik ha japrt van de hitte T_T

    Als ik Justin Bieber was zou ik op dit moment naar België rijden en mezelf komen opzoeken en dan vol op de mond zoenen.

    als ik justun bibier eas zou iuk io durminunrt naar betlfie rijn en mezlef op koemn zoejen en dean voil dkp de moende zoenen!!

    Ik zoen Max omdat hij zwaar lkkr is en ik van hem houd!! (H)


    When words fail music speaks

    ik zoen max omdat hij zwaar lkkr is en ik van hem houd!!

    altijd als ik eens weg wil gaan begint het te regenen zo typisch!


    There's nothing like us.

    Altijd als ik eens weg wil gaan begint het te regenen zo typisch!
    typeles gehad. :'D

    Rabarber Barbara plukte de rabarber uit de rabarbertuin.

    Rabarever Varavar plukte de rabarbver uit de rabarbertuin x]

    een swieber die van swabberen houdt kwam al swabberen de kamer ingelopen terwijl hij vertelde dat hij swieber de swabber heette jottem niet?


    Save friends, you need them.

    een sxieber die van swabbeten houdt kwam al swabbneten de kamer o,gempoê', terwijln gij bertelde dat hij sciebefr de swabbet heette jottem niet?

    0.o

    Wiske mixte wiksy met de wiskymixer

    Wiske mixte xisky met de wiskymixer

    Het is veel te warm op zo'n zomerdag om iets buiten te doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het is veel te warm op zo'n zomerdag om iets buiten te doen.

    Ik heb honger, maar toch ook weer niet want ik heb best wel buikpijn. Eigenlijk moet ik me dan ook nog is gaan klaarmaken voor straks maar ik heb geen zin om m'n kont van de bureaustoel af te hijsen. Iemand nog meer zo'n probleem?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik herb hopnet maar tocj ook wrrt niy vanr ik heb nrdy wxrl buikpinn eigenlijk moet ik me fan ook nog is gaan klaarmaken voor steak maar ik eb een zin om m"k kont van de bureaistoel af tje hijsen. Iemabnd bnog meer zo'n probleem?

    F*ck da! Ik ga mezelf echt vermoorden hea!!!! Nou zit ik hier wel maar is mijn computertijd wel bijna gedaan! Nou ja ik weet mijn wachtwoord toch dus deze nacht ...

    F*ck da! Ik ga mezelf echt vermoorden hea!!!! Nou zit ik hier wel maar is mijn computertijd wel bijna gedaan! Nou ja ik weet mijn wachtwoord toch dus deze nacht ...



    Het is warm hier. En ik moet zodadelijk mijn boeken inleveren. Bijna vakantie!! [/Officieel dan]


    Why don't you break my heart

    Het is watm ier en ik moet zodadelijk mijn voeken inlebeten bijna vakanriz!!! [/ officieel dan]

    Mijn kat is erg irritant! Hij zit te zagen aan mijn kop en heeft dan ook nog een kut miauw!

    Mijnkat is erg irritant! Hij zit te zagen aan mijn kop en heeft dan ook nog een kut miauw!

    Ik kan lekker blind typen, met mijn ogen dicht ofzo, en ik weet geen zin.
    xxxxxxxxxxx


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ga even een wcrje pakken.
    Wat zal ik eens gaan doen?

    gezellig ^^


    Play The Best Memories.

    wat zal ik eens gaan doen>
    woow die ging best goed^^

    ik gaa nu een koekje eten


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget