• wil iemand een cover maken voor: Mijn leven als een stripper ~OP

    de vorm van de cover maakt mij niet uit.
    wel wil ik graag dat de titel erin staat en deze afbeeldingen.
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSi6ePsd3I3WdMT195EnrP1l6cXeuZz6W3dsLxV2hj2XI_6aIBDig
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQCLdQyzvOwBVUHvYaWNb70TlXCw4mNJpfuruAHoD53C0ddFGW_

    ik hoop dat iemand mij kan helpen

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 21:21 ]


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Er zijn heel veel users die een coverwinkeltje hebben op het forum. Daar kun je dan een lijstje in vullen en dan maken zij dus een cover voor je.
    Misschien de volgende keer eerst even rond kijken voor je meteen een topic aanmaakt. Dit topic is namelijk wel een beetje overbodig.


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Aum schreef:
    Er zijn heel veel users die een coverwinkeltje hebben op het forum. Daar kun je dan een lijstje in vullen en dan maken zij dus een cover voor je.
    Misschien de volgende keer eerst even rond kijken voor je meteen een topic aanmaakt. Dit topic is namelijk wel een beetje overbodig.


    Die zijn er inderdaad heel veel, maar ik kan me best voorstellen dat je toch een topic erover aanmaakt. Dan heb je een 'uitgebreidere' keuze dan als je één iemand een cover voor je laat ontwerpen.

    Als ik tijd heb, ga ik een poging wagen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 16:33 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    dankje


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    XxboobearxX schreef:
    dankje


    Als ik tijd heb, haha. Ik heb het momenteel wel heel druk :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mag ik ook andere plaatjes kiezen ? op dat onderwerp, ze zijn namelijk erg klein

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 20:17 ]


    Tyler Joseph | Josh Dun | Brendon Urie | Kian Lawley | Norman Reedus

    Aum schreef:
    Er zijn heel veel users die een coverwinkeltje hebben op het forum. Daar kun je dan een lijstje in vullen en dan maken zij dus een cover voor je.
    Misschien de volgende keer eerst even rond kijken voor je meteen een topic aanmaakt. Dit topic is namelijk wel een beetje overbodig.


    Deze topics komen wel meer voor en dan heb je direct meer keuze.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aum schreef:
    Er zijn heel veel users die een coverwinkeltje hebben op het forum. Daar kun je dan een lijstje in vullen en dan maken zij dus een cover voor je.
    Misschien de volgende keer eerst even rond kijken voor je meteen een topic aanmaakt. Dit topic is namelijk wel een beetje overbodig.


    Het duurt soms behoorlijk lang voordat je daar aan de beurt bent en door een topic als deze krijg je doorgaans een keuze. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb je geen grotere afbeeldingen?


    Happy Birthday my Potter!

    ik kan de afbeeldingen niet groter krijgen maar jullie mogen ook wel andere afbeeldingen gebruiken maar dan weten jullie ongeveer welke richting de afbeeldingen op moeten.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years