• zoals ik al zei in de titel heb ik best een dom spel uitgevonden maar goed; het gaat als volgt:
    persoon 1 zegt een zin en persoon 2 typt die zin zonder naar zijn toetsen te kijken. en daaronder zet persoon 2 dan een nieuwe zin

    bv:
    persoon1: heerlijk leuk typen zonder te kijken!

    persoon 2: heerlijk leuk tupen zunder te kijmen è!
    mijn gsm is plat.

    persoon 3: muhn gsm is plart....


    ik begin:

    mijn nicht doet vervelend tegen me.


    Change, the only good thing in this world.

    mijn nicht doet vervelend tegen me.

    ik moet plassen :9~


    The way we live, is the way we die

    ik moet plassen :9~

    Quizlet is leuk ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 23:26 ]


    dream, dare, fly!

    qizlet ios leuk ^^


    Life is all about having a good time.

    qizlet ios leuk^^

    Ik weet geen zin


    Ivar Oosterloo.

    ik weet geen zin
    Shoot 'em up.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik weet geen zin


    hoe komt het dat je geen zin weet en oneerlijk dat zoveel mensen waaronder ik juist kunnen typen zonder naar hun toetsen te kijken


    Change, the only good thing in this world.

    Hoe komt het dat je geen zin weet en oneerlijk dat zoveel mesnen waaronder ik juist kunnen typen zonder naar hun toetsen te kijken :3


    SLOAN.

    hoe komt het dat je geen zin weet en oneerlijk dat zoveel mensen waaronder ik juist kunnen tyupen zoner naar hun toetsen te kijken :3


    shit, tyupen, ik haat de d hier trouwens. die drie maakte het trouwens moeilijk. ;x

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 0:07 ]

    shit. tyupen, ik haat de dhier trouwens. die drie maakt het trouwen moelijk. :s

    Waarom is het zo difficult om te typen zonder te kijken? 'k zou het nie weetn. :p

    waarom is het zo difficult om te typen zonder te kijken? 'k zou het niet weetn. :p

    Ik typ altijd zonder naar het toetsenbord te kijken. Daar is niets moeilijks aan. (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik typ altijd zonder naar het toetsenbord te kijken. Daar is niets moeilijks aan. (:

    Ik typ óok altijd zonder naar het toetsenbord te kijken, da's zo onhandig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik typ ook altijd zonder naar het toetsenbord te kikjken, da's zo onhandig.

    Ik kijk ook niet eigenlijk, maar ik heb nog vaak missers. :) heel uitzonderlijk als ik een ( of een ^^ moet zetten ofzo. ;]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 11:14 ]

    Ik kijk ook niet eigenlijk, maar ik heb nog vaak missers. :) heel uitzonderlijk als ik een ( of een ^^ moet zetten of zo. ;]

    Ik snap echt niet waarom mensen dit moeilijk vinden, ik typ altijd zonder te kijken? :')

    Ik snap echt niet waarom mensen dit moeilijk vinden, ik typ altijd zonder te kijken? :')

    Ik ga even een wctje pakken.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ga even een wcrje pakken. (krul)

    Wat zal ik eens gaan doen?


    Je moet worden wie je bent.