Ja echt. Ik ben zo pissed en woest dat ik zit te huilen en te trillen.
Mijn klein zusje heeft nog school en ze wordt soort van gepest door enkele meisjes en het leidertje van het groepje is het zusje van een meisje die al mijn vrienden tegen mij opzette vorig jaar.
Nou dat leidertje, laat ik haar M noemen, heeft dus hetzelfde gedaan als haar zu. M heeft al mijn zusje haar vriendinnen tegen haar opgezet en zélfs haar hartsvriendin (wat ik btw GEEN hartsvriendin noemt als je gewoon met de groep meeloopt!)
Maar goed. M pest mijn zusje en zit over mij te zeiken dat ik dik ben en dat ik haar zus zat te pesten (terwijl het omgekeerd was), wat me overigens allemaal niet interesseert. Het pestertje is 3 jaar jonger dan mij, zij weet niet beter.
Dacht ik.
Mijn zus zei me net iets waardoor ik echt stond te trillen van woede. Weet je wat dat klein onderkruipsel zei?
"Ja, u opa is niet doodgegaan aan kanker maar aan ouderdom. Ajah, ge zou voor minder doodgaan met zo'n kleinkinderen als jullie."
SAY WHAT?! Mijn opa is dood, zo spreek je niet over hem! Hij betekende meer voor mij dan wie dan ook en als ik zoiets te horen krijg... Dat kind weet dondersgoed wat ze zegt en ze doet het om mensen kapot te krijgen. Mijn opa hield zielsveel van ons en zijn grootste angst was dat hij zou doodgaan voor wij waren opgegroeid!
Ik ga maandag naar de school waar mijn zusje zit en 't maakt mij niet uit dat dat kutwijf 3 jaar jonger is dan mij, ik ga haar dr vet geven. En als ze nog één keer zulke uitspraken doe dan maak ik haar kapot. Ik zweer het.
Dat ging echt té ver.
Bedankt btw als je dit gelezen hebt (: