Oneens, als je kan nagaan dat een gemiddelde artiest ongeveer 30 euro per kaartje kost. En dan bij een redelijk groot festival wel een stuk of 20 artiesten optreden. Zoals Lowlands, en dat kost 140 euro, dat vind ik niet veel, voor zo'n groot aantal artiesten
Zeker mee eens. Powerfest kostte 70 euro per ticket en dat waren niet eens zo een hele bekende bands, laat staan dat het er veel waren. Belachelijk duur!
Crossroads schreef:
Oneens, als je nagaan wat voor bands/artiesten er optreden en hoeveel, dan krijg je zeker waar voor je geld. Wel ben ik het er mee eens dat het voor veel niet te betalen is maar daar kan ik maar 1ding op zeggen:werken, sparen.
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
Oneens. Festivals als Rock Werchter wil iedereen heen en dan is het logisch dat de marktprijs omhoog gaat + er treden veel bekende zagers/bands op die ook geld moeten binnenkrijgen.
So true! Groezrock for exemple; vroeger ging mijn broer er voor 40 à 50 euro heen, camping inbegrepen. Nu moet hij 70 euro betalen, en dan heeft hij nog geen campingticket (dacht ik). En de bands blijven hetzelfde..
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California