• Weet iemand hier toevallig vanaf wanneer de pil betrouwbaar is??
    Mijn mama zegt na 3 maanden pas, maar mijn zus zegt dat ze dat alleen maar zei omdat ze niet wil dat ik seks heb :S Zelf zegt myn zus dat hy na een weekje al betrouwbaar is als je hel juist inneemt...
    Maar nu vraag ik me af, welke van de 2 beweringen is juist? Of is er geen van de twee
    juist??
    Kan iemand ma aub van myn onzekerheid afhelpen?? :S

    Xx (K)

    Edit: Naja,, weetje 3 maanden lijkt gewoon zo lang,, het is nu wel niet dat ik nog voor september sex ge hebben ofzo (ja hy is de hele zomervakantie weg:() maar gewoon,, ik wil dat weten... Want ik heb op een site gekeken (ook om te weten hoe k t aan mama moest vragen) klik en daar staat op dat het vanaf de eerste dag dat je het neemt (mits correct gebruik) al betrouwbaar is :S

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 0:05 ]

    Mij is door de apotheker verteld na de 2e keer helemaal uitnemen van je strip. Dus eigenlijk 2 maanden. Maar kan ook na de eerste keer zijn.
    Vraag het gewoon aan de apotheker?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    na een week is hij niet betrouwbaar omdat je lichaam er nog aan moet wennen, ik zou persoonlijk dus wel even een paar maanden wachten, en anders (zowiezo) nog een condoom gebruiken ;)

    Eigenlijk weet ik het zelf ook niet. Ik heb de pil verplicht moeten innemen toen ik 12 was, daarna gestopt omdat het mocht en op m'n 16 ben ik ze opnieuw beginnen innemen omdat ik samen was met m'n huidige vriend, maar ben ermee gestopt aangezien ik echt slecht ben met het regelmatig innemen van de pil xp


    MUSIC && FASHION

    Ik weet het zelf niet, maar ik zou de pil nemen en gewoon de eerste paar maanden een condoom gebruiken.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Na een maand is hij betrouwbaar. Eigenlijk al na 2 weken, maar voor de zekerheid kan je beter een maand nemen.
    -ikbenapothekersassistente-


    Your make-up is terrible

    Ik ben net begonnen met gebruiken en toen hebben ze dat uitgelegd =)
    Als je begint op de eerste dag van je mensturatie [dan begin je dus goed] is hij meteen betrouwbaar.
    Maar als je gewoon een dag begin dan is hij na een maand volledig betrouwbaar.
    Dus dat van je moeder is toch echt een fabeltje :P


    Write down what you can not say

    Ik gebruik hem neit,,
    maar wil het wel.
    ik weet het niet.


    Food.

    Ik heb hem al en ik heb een anderhalve maand gewacht om zonder condoom te doen


    Keep on smiling

    Assassin schreef:
    Na een maand is hij betrouwbaar. Eigenlijk al na 2 weken, maar voor de zekerheid kan je beter een maand nemen.
    -ikbenapothekersassistente-

    Dank je!!! =D
    Maar ja,, myn vriend vertrekt volgende woensdag op vkantie en dan heb ik de pil 3weke ofzo duss :P

    Kijk is in je bijschrift.. daar staat het altijd op.
    Als je hem juist inpakt is hem na de eerste dag al betrouwbaar, en anders 2 weekjes of zo.. (:


    Get outta my head!

    XmiekjeX schreef:
    Ik ben net begonnen met gebruiken en toen hebben ze dat uitgelegd =)
    Als je begint op de eerste dag van je mensturatie [dan begin je dus goed] is hij meteen betrouwbaar.
    Maar als je gewoon een dag begin dan is hij na een maand volledig betrouwbaar.
    Dus dat van je moeder is toch echt een fabeltje :P

    Hee!!!
    Bedankt!! Ik heb hem op de eerste dag vr t eerst genome, dus dat zit wel goed :D
    Dankjeeee!!!!!