• Ik heb een jongen in de klas, Alex en die begon me zondag avond ineens uit te schelden voor Kanker Nazi. Dus ik heb dat een aantal mensen laten lezen. Die vonden dat ik er mee naar mijn kernleider moest. Nou de volgende dag op school begon hij te zeggen in mijn buurt "Ze ging naar Vrielink toe voor iets wat ze zelf uitlokt!"

    Ik deed alsof ik het niet hoorde. Hij kijkt me de hele tijd aan sinds ik bij hem in de klas zit. Nu hoorde ik vandaag, via een vriendin, dat hij het helemaal niet zo bedoeld had. Ik zei tegen haar "Nou dan komt hij daar dus mooi te laat mee. Ik ken mensen die kanker hebben en eraan zijn overleden. Maar dat Nazi dat vind ik zeker weten niet aanslaan. Dat ik Duitsland fan ben okay, maar dan hoef je me nog niet daarvoor uit te schelden, want ik heb niks met die mensen te maken!" Die vriendin gaf me groot gelijk.

    Edit: Is dit typisch jongens? Eerst pesten en daarna zeggen dat het ze spijt? >.<


    Yongguk & Daehyun <33

    Welnee, niet alle jongens zijn zo hoor :O Misschien een enkeling, zoals die jongen die jij kent, maar verder zijn er ook hele lieve jongens ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hij wou gewoon stoer doen tegen mij zeggen ze ook rare dingen omdat ik voor DE ben ;)


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Armani schreef:
    Wees blij dat hij zich nog verontschuligt.. Niet iedereen doet dat..


    None but ourselves can free our minds.

    Bij mij verontschuldigde hij zich nooit. ---' Asshole.


    Doe nou niet alsof dit 'typisch iets voor jongens' is. Meisjes zijn vaak nog erger dan jongens hoor. :']

    En hij doet het waarschijnlijk alleen omdat hij het grappig vind ofzo. Gewoon omdat hij zich dan stoer vind.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    HAMBURGERR schreef:
    Hmm, volgens mij deed hij het om stoer te doen?

    niet alle jongens zijn zo


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!