• Die dingen die onder iedereens naam staat hiero p het forum. waar dienen deze voor ?


    I'm Better Than You..

    kan je al die vragen niet gewoon aan een moderator vragen inplaats van telkens een nieuw topic te openen? Het begint irritant te worden..


    -

    Dat vroeg ik me ook alaf.


    Shak a Shake it. ,.,

    MIMI hahaha omg x'D


    *He's the one.

    kan je al die vragen niet gewoon aan een moderator vragen inplaats van telkens een nieuw topic te openen? Het begint irritant te worden..


    O, Oke sorry
    de moderators zijn toch die rode mensjes ?
    ik zal het daar wel vragen denk ik.


    I'm Better Than You..

    Dat vroeg ik me ook alaf.


    dan vragen we het ons samen af Ann :)


    I'm Better Than You..

    Rode mensjes, OMG droogheid.


    *He's the one.

    MIMI hahaha omg x'D

    Ik heb toch gelijk, schat :Y)


    -

    Rode mensjes, OMG droogheid.


    Ja dat zijn toch de mods ?


    I'm Better Than You..

    (...)

    Ja dat zijn toch de mods ?

    Jaa.


    -

    x'd ja dat zijn die 'rode mensjes'x'd idd erg droogx'D maar die sterretjes zijn om je nivau aan te geven!;) dus hoelang je hier zit hoemeer sterretjes!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja hoor dat heb je, ..


    *He's the one.

    x'd ja dat zijn die 'rode mensjes'x'd idd erg droogx'D maar die sterretjes zijn om je nivau aan te geven!;) dus hoelang je hier zit hoemeer sterretjes!:P

    xX


    OO
    Dus jij bent hier al heel lang en een soort wijze almachtige quizlet oma die alles van deze site weet ?


    I'm Better Than You..

    kan je al die vragen niet gewoon aan een moderator vragen inplaats van telkens een nieuw topic te openen? Het begint irritant te worden..


    mods worde daar dan OOK gek van hoor ¬¬


    And make markleaving space for the guilt to be liquid,

    (...)

    OO
    Dus jij bent hier al heel lang en een soort wijze almachtige quizlet oma die alles van deze site weet ?


    Nee x]
    Ze heeft genoeg forumposts, genoeg Quizlets gemaakt, lang genoego nline geweest, genoeg gastboekberichten geplaatst, enzo.
    Als je op je profiel op die sterretjes klikt, krijg je daar een heeeel mooi overzichtje van =O


    Your make-up is terrible

    (...)

    OO
    Dus jij bent hier al heel lang en een soort wijze almachtige quizlet oma die alles van deze site weet ?

    x'D ik ben geen oma en ook niet wijs:P maar ik zit hij bijna een jaar ofzo;) maar er zijn hier ook al mensen die hier langer zitten 2,3 of misschien wel langer als 3 op Quizlet zitten! en wat FUCKINqueen hierboven zegt telt ook mee:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.