• Geweldig gewoon!
    Ik ben gevraagd geweest door de ouders van mijn vriendje op mee te gaan op reis en nu ben ik echt zo happy! Alleen, er is één klein probleempje. Ik moet het nog vragen aan mijn ouders, maar ik heb echt het gevoel dat hun antwoord zo te verwachten is. Een 'nee' dus. Ze willen nog niet dat ik met hem samen slaap, maar dat moet toch heus niet op reis. Toch niet dat zij niet moeten weten (; Dus nu heb ik jullie hulp nodig om met argumenten te komen, zodat ik mijn ouders kan overtuigen :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gaan zijn ouders mee? ;o


    Smiling but close to tears.

    Zeg dat jullie gewoon apart slapen? En dat zijn ouders mee gaan? Ik bedoel, zo erg is het dan toch niet? Haha.
    Good luck. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blijf ze gewoon net zo lang smeken en beloof dat er niks zal gebeuren.
    Ik weet niet zulke goede argumenten :X


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    'Mam, pap, ik moet jullie wat vragen.' 'Wat dan?' 'Piet en Grietje hebben me gevraagd mee te gaan naar India, samen met hun zoon dus. Mag ik mee? Het zal een goed bestede culturele vakantie worden die absoluut geest-stimulerend is.'

    Oeh, die moet je doen :9~

    En als dat niet werkt, kun je gewoon mijn optie doen: domweg vragen of je mee mag en als hun gezichtsuitdrukking verraadt van niet, cut a deal :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ook 17, en ik ga dit jaar zelf op vakantie met alleen me vriendin.

    Ik ken haar dan al wel bijna 2 jaar. ik weet niet hoe dat met jou zit, maar als je nog maar net een relatie hebt kan ik dat begrijpen. Hoewel je gewoon mee moet kunnen, maak goede afspraken met je ouders, praat er even serieus over, en dan zal het vast goedkomen.

    Laat je ouders anders even bellen met de ouders van je vriendje om afspraken te maken, dan voelen jou ouders zich veel meer zekerder :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Edit: Ja, zijn ouders gaan mee, maar daar heb ik totaal geen problemen mee. (Ik mag nog niet alleen op reis van mijn ouders ;s ) Ik kan heel goed opschieten met zijn ouders, dus dat is wel leuk ^^ En zij gaan hele dagen op uitstap, dus dan blijven wij wel aan het zwembad.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @Rickjuh
    6 maanden, hah ^^ En zijn ouders gaan ook mee, dus dat is al minder erg? Ik baal er wel van dat ik nog niet alleen op reis mag, mijn ouders zijn namelijk nogal aan de strenge kant.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zeg dan dat zijn ouders mee gaan en dat die het dus echt niet zouden toelaten als jullie bij elkaar zouden slapen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Zijn ouders zijn er toch bij? What's the problem?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.