• Wat is het raarste dat jullie ooit zijn kwijt geraakt? (krul)
    Bij mij, was het mijn vriendje. Hij bleef bij me slapen, afgelopen weekend. Nou, van slapen kwam niet zo heel erg veel.. Dat even ter zijde. Daar zijn jullie nog te jong voor ^^.
    Nou, die middag vielen we allebei weer in slaap. Ik lag naar hem toe, maar toen ik wakker werd, draaide ik me om en was ik hem kwijt. Dus ik naar beneden lopen en aan mijn vader vragen of hij Thomas had gezien. Nee, dat had mijn vader niet.. Dus ik weer naar boven, zat-ie op de stoel naast m'n bed. Ook net wakker, lol.
    Wij zijn zoooooo slim (nerd)

    En nu jullie! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn sleutels. Ik wist gewoon niet meer waar ik ze gelaten had, had ze al een tijdje niet nodig gehad op de een of andere manier. Ik vond ze terug in het voorvakje van een tas die ik bijna nooit gebruikte, nadat ik eerst samen met mijn moeder het hele huis overhoop had gehaald en mijn vader ook nog de wasmachine uit elkaar had gehaald om te kijken of ze daarin zaten x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    hahaha je was me kwijt XD


    You get the strawberry if you keep it a secret

    Nou, van slapen kwam niet zo heel erg veel.. Dat even ter zijde. Daar zijn jullie nog te jong voor ^^
    Dat stukje is ook totaal nutteloos want dat hoeven wij allemaal ook niet te weten (nerd)
    Maar dat even ter zijde, geen idee. Ik wou dat bovenste gewoon even melden ^^
    Oh en ik zeg er maar even bij dat het mijn mening is (cat)


    -

    (nerd)


    You get the strawberry if you keep it a secret

    Genius schreef:
    Nou, van slapen kwam niet zo heel erg veel.. Dat even ter zijde. Daar zijn jullie nog te jong voor ^^
    Dat stukje is ook totaal nutteloos want dat hoeven wij allemaal ook niet te weten (nerd)
    Maar dat even ter zijde, geen idee. Ik wou dat bovenste gewoon even melden ^^
    Oh en ik zeg er maar even bij dat het mijn mening is (cat)


    Anders snappen jullie niet dat wij 's middags om 4 uur in slaap vallen, dacht ik. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    m'n fiets. (krul)


    The way we live, is the way we die

    Haha XD


    Life is hard and then we die

    mijn klerenkast :S

    Ik kwam eens thuis van school en toen was ik mijn TV ineens kwijt. Ik helemaal in paniek -xD- naar mijn ouders gerent en geschreeut. Hadden ze een nieuwe TV gekocht -.-'


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Anders snappen jullie niet dat wij 's middags om 4 uur in slaap vallen, dacht ik. (krul)

    Je zei er niet bij dat het om 4 uur was (cat)
    En dan nog .. in slaap vallen erna? (nerd) Mietjes hahaha, nee grapje.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je zei er niet bij dat het om 4 uur was (cat)
    En dan nog .. in slaap vallen erna? (nerd) Mietjes hahaha, nee grapje.


    Beter erna dan als het gebeurd, toch? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Beter erna dan als het gebeurd, toch? (krul)

    Ja daar zit wat in (cat)


    -

    Ik zocht mijn broek terwijl ik hem in mijn handen had :Y)


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik zocht mijn broek terwijl ik hem in mijn handen had :Y)

    O.o xD omg xD sos ik ben vandaag echt TE melig!

    Ik was een flesje parfum op mijn werk kwijt vandaag, waarvan ik zweerde, dat het nog geen minuut geleden op de grond stond, het was naar mijn mening weggelopen. Hij lag in het kastje en had nooit op de grond gestaan xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.