• .. Bolletje reageert op zijn naam :'D Hij hipt mijn kamer rond en ik heb speciaal voor hem een handdoek neer gelegt -want ik heb laminaat- en anders glijd hij uit. En af en toe gaat ie van zijn handdoek af en snuffelt hij overal en gaat ie in een hoekje zitten. Dus als ik vind dat hij weer terug moet en op zijn doekje moet gaan zitten zeg ik luid: "Bolletje. Terug." En wat doet meneer? Hij doet zijn oren omhoog en gaat weer op zijn doek zitten -plat- Is er nog iemand met zo'n maf huisdier?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn kat spoort ook niet. En de hond ook niet.
    En hun namen ook niet want de kat heet Baileys en de hond Tequila. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn hond (duitse herder) slaapt op z'n rug.
    En het hondje van me vriend die gaat op 2 poten staan als je zegt; Ga eens mooi zitten. :P


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DevilQueen schreef:
    Mijn huisdieren zijn al maf als huisdier zelf. Ik heb namelijk 2 slangen ^^


    Wilt mijn vriend ook. Lijkt me wel awesome, maar ik wil één dat niet giftig of gevaarlijk is fzow ^^.

    On Topic: Schattig en die naam is zo cute (:


    MUSIC && FASHION

    Ik heb een maffe kat en een maffe hond.
    Mijn hond houdt niet van water, maar gaat wel zwemmen in de smerigste sloot die hij kan vinden.
    En mijn kat snurkt x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn kipje: Veertje. Ze is zo tam en je kan ze zo oppakken. Het is een speciaal kipje (=> Engels kipje, dat zijn kleine kipjes en die worden niet groot ^^)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    mijn konijn, mickey hadden we gekocht als een dwergje, nu is het een echte hollander haha! mijne is half hond :8 want hij kon zijn bal terugrollen als je zei: apporteer. Nu is hij dat verleerd want hijs oud xD
    mn konijn loopt alleen op zijn kleedje, omdat wij plavuizen hebben en hij ook steeds uitglijdt xD
    hij komt altijd naar je toe als je voor zijn kooi op het kleedje gaat staan, tenzij hij gewoon geen zin heeft xD dan negeert hij je echt de hele dag -,-'
    het ergste is dat hij een knuffel beer heeft als speeltje en hij daar iedere avond op staat te rijden :| ja... hmm wat moet je daar nou van zeggen xD het is wel grappig om te zien, vooral als hij eraf valt xD
    maargoed...
    mijn konijn is gewoon echt de liefste van de wereld!
    xxx


    Te quiero y solamente usted.

    mijn vogel is pas maf.

    Gaatie met zijn belletje 'Het' doen
    en hij gaat altiijd heel druk heen en weer lopen
    en hij zet altijd zijn belletje op zijn hoofd.

    x


    Ivar Oosterloo.

    Mijn chinchilla reageert op haar naam :Y)
    Als ik haar naam (Sushi) roep en op mijn hoofd tik dan gaat ze op mijn hoofd liggen ;D


    You’re falling into history.

    Ah, wat leuk :3
    Mijn caviaatjes reageren alleen op het geluid van de koelkast die opengaat (nerd)


    wth.

    En mijn chihuahua + kat die spannen samen tegen mij en Sushi --'. Als ik bv. naar beneden wil met Sushi en ik wil door de deur van mijn kamer lopen (niet letterlijk) zorgen ze dat ik niet door kan. Ook al zijn het maar kleine, dikke beesten Ö


    You’re falling into history.

    wow :O
    een paar jaar terug had ik een konijn, Worteltje, maar die luisterde dus echt nergens naar:'(

    Mijn kat luistert ook naar haar naam,maar niet altijd. Soms kijkt die alleen maar op en dat is het.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 13:19 ]