Hàllo,Ik ga samen met rianne [pUnkchick] een serie maken..het zal gaan over dat tokio hotel ons stalkt...Maar we hebben nog geen enkel idee welke rede da ze hebbe..dus kan iemand zo lief zijn om ons te helpe ? ^^,
en als je niet helpt komen we je pakke ö
x
Idee.. - Quizzen promoten
-
12 aug 2008 - 20:1612 aug 2008 - 20:18
Een reden wrm tokio hotel jullie stalkt??
Omdat je TOms se teddybeer gestolen hebt maar hij kan het niet bewijsen!!
Srry. let niet op mij ..
Crack a bottle
12 aug 2008 - 20:18Goed idee
maar ik ben heel druk met 2 serie's van mij
en ik ben niet echt een Th fan meer sorry
anders had ik graag geholpen;)Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
12 aug 2008 - 20:18Een reden wrm tokio hotel jullie stalkt??
Srry. let niet op mij ..
Crack a bottle
12 aug 2008 - 20:18Een reden wrm tokio hotel jullie stalkt??
Srry. let niet op mij ..
Crack a bottle
12 aug 2008 - 20:1912 aug 2008 - 20:1912 aug 2008 - 20:19Oee ikheb een idee kijk:
Jullie zijn TH tegengekomen op een afterparty van iets of BUH maakt niet uit. Tom had zo heel veel interessie in jullie, maar jullie niet in hen. En omdat Tom echt niet graag afgewezen wordt en hij er dus ook helemaal niet tegenkan, zal hij koste wat het kost een one night stand met één van jullie hebben en daarom begint hij jullie te stalken uit de hoop dat jullie gaan toegeven
12 aug 2008 - 20:20Oee ikheb een idee kijk:
Jullie zijn TH tegengekomen op een afterparty van iets of BUH maakt niet uit. Tom had zo heel veel interessie in jullie, maar jullie niet in hen. En omdat Tom echt niet graag afgewezen wordt en hij er dus ook helemaal niet tegenkan, zal hij koste wat het kost een one night stand met één van jullie hebben en daarom begint hij jullie te stalken uit de hoop dat jullie gaan toegeven
Die is wel briljant :'DMew <3
12 aug 2008 - 20:21Uhmm misschien omdat jullie in een héél erg broemd bandje zitten ofzo met nog 2 andre meisjes [*hint naar mij *] en dat hun éél erg grote fan zijn van jullie en dat ze jullie daarom stalken? I do't know, ik zeg zomaar wat
12 aug 2008 - 20:21Ze kunnen ook al het gestalk van al die fans helemaal zat zijn en gaan om terug te pesten jullie stalken ^^
Mew <3
12 aug 2008 - 20:21(...)
Die is wel briljant :'D
Dank je !12 aug 2008 - 20:22Zeg je wel ff als je een idee hebt en het welk dan ook ^^
12 aug 2008 - 20:23(...)
ja ik moet zeggen ik vind hem ook briljant^^
Dank je !I go wherever you will go..
12 aug 2008 - 20:23Jullie hebben perongelijk tijdens een dronkenbui de auto's van de jongens gestolen. Jullie weten niet van wie de auto;s zijn dus jullie denken dan maar dat jullie ze gekocht hebben,maar de jongens willen natuurlijk hun auto terug dus dat word dan stalken x]
People who are meant to be together always find each other in the end.
12 aug 2008 - 20:24Of uhmm jullie hebben een keer met hun mogen meezingen op een concert en ze wouden jullie nog iets [telefoonnummers enzoo] vragen enzo maar vonden jullie niet meer en zijnn jullie beginnen zoeken en uitendelijk gevonden en dan zo beginnen stalken x'D