• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ...
    1x per jaar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Een keer per week. Mijn moeder is kapster.


    All this dampness is damp.

    t liefst niet,maar je moet afentoe wel de puntjes eraf knippen anders groeit het zo langzaam


    If you believe in yourself anything is possible

    Om de 2/3 maanden. Ben vrijdag nog geweest, maar toen had ik ook m'n haar laten verven enzo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    om de 6 weken, dat is het best mijn haar groeit echt heel snel! en dan zie ik niks meer want heb n schuine pony, dus die moet ik bijhoudexD

    Ehm, ik ga 3/4x in het jaar 'echt' naar de kapper, en hiermee bedoel ik dus de dode puntjes weg halen (of een ander kapsel nemen/verven)... En dan ga ik tussendoor nog naar de kapper om mijn pony korter te knippen.. maar dat tel ik niet echt als knipbeurt:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als ik weer toe ben aan iets nieuws, haha (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Om de 2 maanden denk ik.
    Ik kan gewoon niet tegen uitgroei of dooie punten.


    blame the bully.

    Ik ben een keer een jaar niet naar de kapper geweest x'D Nu is het wel ietsje vaker, maar ook niet erg vaak en al helemaal niet regelmatig ;]


    Get back motherfuckerz'

    Springbreak schreef:
    Het verschilt heel erg maar niet vaak. Ik laat mijn haar groeien en dan laat ik een keertje de dode puntjes eraf knippen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als ik vind dat het moet. 8D
    Maar ik wil mijn haar laten groeien, het gaat er tergend langzaam. En dan zegt de één dat je juist wel vaak naar de kapper moet om je dooie haarpunten eraf te knippen en de ander niet want dan schiet het niet op. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1x in het jaar :'D
    de laatste keer was vorig jaar begin zomervakantie, maar ik heb der nog geen last van dusz ik ga voorlopig niet heen x)


    She said: I gotta find out for myself

    Semetal schreef:
    ...
    1x per jaar.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Drie keer per jaar is al veel bij mij. (cat)

    liefst zo snel mogelijk , al wazs de laatste keer ook al 4 maanden geleden denk ik , maar overmogen wordt ik weer bijgepunt (A)

    het is wel nodig omdat ik m'n haar vaak stijl en de punten zijn wel erg dan + m'n haar komt net niet aan m'n schouders en is nog versneden door m'n extensions en er moet een degelijke snit in zitten volgens mij , en m'n haar is nu weer vormloos :Y)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 19:18 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me