• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga eens in een halfjaar ofzo. Voor kerst en voor de vakantie xD
    -xxx- DevilQueen.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Zo min mogelijk. En als ik al ga alleen om de dode punten eraf te knippen zodat het sneller gaat groeien.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Luxury schreef:
    Eerlijk gezegd durf ik je dat niet met zekerheid te zeggen. Dat verscheelt bij mij echt. Ik zou het echt niet weten want ik hou niet bij hoeveel maanden of weken er tussen zitten. Zodra ik vind dat me haar weer 'kut' word, dan ga ik samen met me moeder naar de kapper.

    (nerd)


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ik ga meestal 2x per jaar, maar ik ben nu al 10 maanden niet geweest. ;x
    Maar ik ga vrijdag denk ik maareens. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Soms om de maand, maar dat kan ook oplopen tot anderhalve maand. Hangt ervan af of m'n haar nog goed valt of niet.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Het ligt eraan of ik veel dode punten heb en of ik iets anders wil.. Maar meestal ga ik ook pas om de 4 maanden fzoo xd Tenzij het echt nodig is dan ga ik eerder (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik ben ongeveer een jaar geleden voor het laatst geweest (nerd)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ghahah. Ik heb mijn haar net laten knippen na langer dan een maand tijd. Het was nodig, mijn puntjes waren helemaal kapot. Ik wacht nooit meer zolang ;D


    Some people make the world special just by being in it

    2x per jaar ofzo. 8)
    Maar mi madre knipt vaak bij - ook al trekt het soms op niks en ben ik dagen kwaad op haar.

    Per half jaar ongeveer.
    Ik heb gewoon op een gegeven moment dat ik naar de kapper wil om iets anders te laten knippen. De laatste keer was in Februari en de keer daarvoor in September.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga gewoon als ik zin heb :P
    En meestal is dat eens in de half jaar ^^ Maar dat kan ook langer of korter zijn ^^
    Weetje =< Ik ken een meisje dat elke 3 weken naar de kapper gaat (baby)


    .

    ik ha om de 6 weken ongeveer... hangt er vanaf, echte kapper 1 keer in t half jaar misschien, verder heb ik zo'n thuiskapper die zich moeder noemt (krul)

    Eerlijk gezegd ga ik niet meer naar de kapper om de punten te laten bijknippen en laat gewoon groeien en als het écht moet doe ik het zelf en om eerlijk te zijn: om het zelf te doen, doe ik het goed.


    MUSIC && FASHION

    Als het echt moet.
    De vorige keer dat ik ben gegaan was na ongeveer meer dan een jaar dat ik niet meer was geweest en de kapper had er teveel van geknipt (vond ik) maar nu is het al terug gegroeid ^^
    Maar ik ga gewoon niet graag naar de kapper omdat ik vind dat ze er altijd veel te veel van knippen. Het enigste waarvoor ik nog naar de kapper zou gaan is voor die massagestoel waar je dan in zit =P


    But love's a malady without cure

    verschilt. Het liefst niet want mijn haar groeit niet erg snel. Dus het liefst ga ik niet. Maar ik moet wel.