Ik heb een tijdje geleden iets gedaan waardoor ik er op school niet echt bijhoor. De meeste zijn het allang vergeten maar sommige ook niet. Er zijn 2 jongens die me nog steeds daarmee pesten. De laatste tijd zeggen ze niet veel en laat eentje me eigenlijk met rust. Maar die andere die kijkt me altijd aan als ik hem voorbij loopt of als hij me voorbij loopt. Hij kijkt me ook de hele tijd aan als ik voor mijn kluisje sta en zit te fluisteren met die andere jongen terwijl hij me telkens aankijkt. Hij doet alsof hij me niet aankijkt maar hallo ik heb ogen! Het is echt super irritant en het liefst zou ik hem een klap in zijn gezicht geven. Ok, het is gebeurd en ik vond het leuk om te doen. Als je daar problemen mee hebt is dat jouwn zaak. Het begint me haast meer te ergeren dan dat hij me uitscheld. Waarom doet hij dat de hele tijd? Doet hij het omdat hij weet dat het me ergerd?
Okay, now another pound; Ik vind een jongen leuk. Allemaal leuk en aardig zal je zeggen maar nu komen de problemen;
-Hij is 2 jaar jonger (Ik ben 14 en hij 12)
-Hij zit in de eerste
-Hij vind me waarschijnlijk niet eens leuk
En als klap op de vuurpijl;
Hij is bezet!
Een vriend van me gaf me twee keuzes;
-Hem vergeten en iemand anders zoeken
-Hem niet vergeten en iemand anders zoeken
Votemoment...
Queen of Hell is my name