• Haloo mede-quizzers!

    Ik ben nog eens een nieuwe poll gemaakt. Het was ondertussen al weer een tijdje geleden. Ik vraag me namelijk af welke eigenschap de meesten van jullie belangrijk vinden bij anderen. Je kan de poll hier vinden.
    Natuurlijk kunnen de meesten van jullie waarschijnlijk ook wel zien dat er niet zo enorm veel keuzes zijn. Als je zelf nog een eigenschap weet of wil voorstellen, mag je dat altijd in het topic, de reacties, mijn inbox of mijn gastenboek laten weten. Afhankelijk van wat je zelf wil natuurlijk!

    Ik heb ook nog een tweede poll aangemaakt: Welke van mijn profielfoto's vind jij de beste? Ik hou ook echt rekening met het reslutaat!.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 14:35 ]


    What would Emma do?

    Ik heb voor eerlijk gekozen, vind het een beetje vergelijkbaar met betrouwbaar.
    Ik heb namelijk liever eerlijk omdat ik niet een vriendelijk iemand wil die allemaal leugens verteld, dan heb ik liever iemand die wat minder aardig is maar wel eerlijk zodat ik weet waar ik aan toe ben.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Betrouwbaar. Definitely.

    Ik heb zonder twijfel op betrouwbaar gestemd.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik heb zonder twijfel op betrouwbaar gestemd.

    Ik ook.


    Pretty is just a pretty word.

    Vriendelijkheid is voor mij het belangrijkste.


    Ik vind betrouwbaarheid en eerlijkheid ook heel belangrijk, maar als iemand eerlijk/direct naar me is, wil ik het liefst dat diegene wel vriendelijk blijft, en je wint niet zo snel mijn vertrouwen als je ruw tegen me doet.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 13:34 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Iedereen alvast bedankt voor de stemmen! (: Betrouwbaarheid ligt heel ver aan kop.


    What would Emma do?

    Aangezien ik nu toch al een topic voor een poll open heb: Welke profielfoto vind jij de beste?


    What would Emma do?

    Betrouwbaarheid, maar eerlijkheid ook. Al zijn die een beetje hetzelfde (:
    En de nieuwe foto.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 15:05 ]

    Vriendelijk. Be nice to people.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Betrouwbaar. Eerlijke mensen kunnen je heel makkelijk kwetsen. Betrouwbare mensen ook, maar dan kun je nog geloven dat ze anders zijn dan wie ze echt zijn. Idk dude hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Betrouwbaar (flower)
    En nieuwe foto (flower)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 16:38 ]


    tiptoe through the tulips...

    Ik vind bij betrouwbaar dat ik er ook op moet kunnen vertrouwen dat iemand eerlijk is tbh.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    De laatste poll hou ik open tot 6 september. Daarna verander ik eventueel mijn foto terug naar de oude/blijft het de nieuwe. Ik ben van plan hem wel een tijdje te houden ;D


    What would Emma do?

    Het ziet er naar uit dat ik mijn foto mag terug veranderen ;D Zondag gaat de poll dicht.


    What would Emma do?

    Eerlijk, ik kan er namelijk écht niet tegen als mensen niet de waarheid vertellen en dingen achterhouden of smoesjes gaan verzinnen. Daar moet je bij mij ook niet mee aankomen.


    Your make-up is terrible