• Ja en ik heb er geen zin in, ik heb lenzen maar de laatste tijd nogal last van droge ogen s'avonds dus moet ik van de opticien in de avond mijn bril op, maarja ik was hem kwijt.[/niet grappig] Dus heb ik een nieuwe uitgekozen die ik dus Donderdag op kan halen, maar eigenlijk hoop ik dat ik het vergeet, of dat ze hem stuk hebben gemaakt, want ik haat het dragen van een bril [/niks tegen mensen die er een hebben maar gewoon.]


    Wie heeft dat probleem ook?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Een bril kan ook leuk staan hoor :3

    Ik heb wel altijd droge ogen, maar voor de rest zie ik alles wel goed, dus ik heb geen bril nodig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een bril, en mensen vinden me zelfs mooier met dan zonder! En daarbij haat ik lenzen en haat ik het als ik me bril niet op heb. Dus, ik heb dat probleem eigenlijk niet.

    Hierzo. :Y). Ik hou niet van een bril dragen, want ik heb liever lenzen -no offence voor mensen met een bril.-
    Ik heb ook een keer `perongeluk` op me bril geslapen, -ik brak 'em gewoon met mn beenspieren (krul)- en ik hoefde geen nieuwe, want me pa zei gewoon; gebruik dan maar gewoon lenzen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 19:43 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik draag overdag lenzen, maar 's avonds vaak ook een bril. Als ik 's avonds slaperig wordt en moet dan mijn lenzen uitdoen, is al mijn slaap ineens weg. -geen idee hoe het komt-
    En soms als ik geen zin heb om lenzen in te doen, is een bril ook handig. =P

    Zo erg is het toch niet. in de avond zien toch alleen je ouders enzo hem. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hehe dragen van een bril. Ik vind het eigenlijk wel lekker, maar nee het is niet mooi. Overdag draag ik meestal een bril, maar s'avonds als ik echt last van mijn ogen krijg, dan is een bril wel lekker, dan kan ik ontspannen, en dat is ook veel beter voor je ogen..


    SLOAN.

    Ik kan juist totaaaaal niet met lenzen omgaan. Die raak ik supersnel kwijt en mijn bril gaat toch een jaartje mee :3. Elk jaar krijg ik een nieuwe bril, zit bij bril-spaarplan van Hans Anders (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Carcass schreef:
    Hierzo. :Y). Ik hou niet van een bril dragen, want ik heb liever lenzen -no offence voor mensen met een bril.-
    Ik heb ook een keer `perongeluk` op me bril geslapen, -ik brak 'em gewoon met mn beenspieren (krul)- en ik hoefde geen nieuwe, want me pa zei gewoon; gebruik dan maar gewoon lenzen.

    Dat werkt hier dus niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil juist een bril, lol. Ze zijn awesum soms, maarja, I don't need one.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb gewoon lenzen x].


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik draag ook een bril maar alleen als ik naar tv kijk, omdat ja..
    Ik heb dus een bril maar ik wil een nieuwe omdat ik deze eigelijk vet lelijk vind (terwijl ik die zelf heb gekoze) ik wou er gwn rap één, geen zin om veel rond te zien, maar dat had ik beter gedaan ..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb nu zo'n 2 jaar een bril en ik heb lenzen nooit overwogen. Lijkt me gewoon niet fijn. Heb juist vrijdag een nieuwe bril uitgekozen als examencadeau ^^ en hijs vet gaaaaf dus nee, ik heb het probleem niet :'P

    Italy schreef:
    (...)
    Dat werkt hier dus niet.


    Oh, me vader vind het ook niet zo erg, want ik heb een hele verzameling lenzen in de badkamer liggen, en nu wil hij dat ik ze allemaal ga gebruiken x'd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Het oogprobleem dat ik hem kun je niet fixen met lenzen, denk ik. ik heb, zoals dat heet bij 'oude' mensen, een leesbril nodig, als mijn ogen slechter worden ><


    Destroy what destroys you.