• Ja like, ik heb morgen examen van wiskunde en het wil maar niet lukken. Ik heb gisteren 12 uur aan één stuk geleerd. Nja, 1 pauze dus niet echt aan 1 stuk, maar 1 pauze van 10 minuten ertussen. En vandaag ben ik om half 9 begonnen en heb ik nu voor 't eerst 10 minuten pauze genomen.
    Ik zit al zo lang bezig en ik moet NOG 3 hoofdstukken erdoor vlammen. Als ik dit jaar niet haal (geen 51%) dan moet ik mijn jaar overdoen en dat wil ik niet.
    Ik.Kan.Het.Niet. Zelfs na die lange dagen van leren. Ik slaap slecht door de stress die dat allemaal meebrengt, ik ben héél moe nu maar ik moet nog drie hoofdstukken doen.
    Is 't dan normaal dat je alles niet meer ziet zitten? God :/

    Nee, ik snap dat je het niet meer ziet zitten.
    Hoe laat heb je morgen examen?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, ik snap dat je het niet meer ziet zitten.
    Hoe laat heb je morgen examen?

    Een hele voormiddag. Van half 9 tot half 12.

    Woow. Ik zou al lang dat schrift verscheurt hebben. :Y)


    All was well.

    ik flip nu al als ik paar uur leer xd Ik begrijp je helemaal dus !


    Keep on smiling

    Ik heb echt zwaar respect voor jou,
    ik was allang gestopt..


    wth.

    Dat is heel normaal. Het is belangrijk dat je slaagt, en als het dan niet lukt dan is dat natuurlijk erg vervelend. Poe, lastige situatie.

    Ik ken het...
    Als ik zulke stress heb begin ik echt met dingen te slaan enne.. pft.


    I live for the applause, you will die for it.

    Semetal schreef:
    Ik ken het...
    Als ik zulke stress heb begin ik echt met dingen te slaan enne.. pft.

    Ik reageer altijd alles af op mijn ouders en zussen en gewoon de mensen die rond mij zijn :/

    Ik zou als een geflipte de eerste beste persoon die ik zie door zijn kop knallen uit frustratie en mijn wiskunde boeken met veel genot verbranden.
    Hell yeah, ik zou gek worden.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 20:07 ]


    Scream for mercy!

    Ik ga mijn boeken van wiskunde ZO hard verbranden als dit allemaal achter de rug is. I swear.

    ja ik had precies 'tzelfde vorige week door de repetitie week. ik heb me kapot zitten leren, geen slaap gezien.
    Maar nu heb ik eindelijk vakantie & nu benk eindelijk van de last af. Na je examens zul je je veeeeeeeeel beter voelen (A)
    Gewoon ff volhouden!

    x

    Babyst4r schreef:
    ik flip nu al als ik paar uur leer xd Ik begrijp je helemaal dus !


    pff ik probeer me economie erdoor te blokken , maar het vlot echt niet , en alles wat lukt blijft niet hangen

    pff echt , schaf examens af (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    KOWEED schreef:
    ja ik had precies 'tzelfde vorige week door de repetitie week. ik heb me kapot zitten leren, geen slaap gezien.
    Maar nu heb ik eindelijk vakantie & nu benk eindelijk van de last af. Na je examens zul je je veeeeeeeeel beter voelen (A)
    Gewoon ff volhouden!

    x

    Ik ben al van woensdag bezig en moet nog tot donderdag ,___, de volgende zijn niet erg, de volgende vakken die dinsdag, woensdag en donderdag zijn. 't Is alleen die kak wiskunde ><

    Ik herken het helemaal.. Ik heb dinsdag een herexamen Frans en als ik daar geen 6,8 voor haal ben ik niet geslaagd dus krijg ik mijn diploma niet en ik kan geen Frans meer zien en ik kan het nog steeds niet en het is heeeel frustrerend.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Heel erg herkenbaar. Over een uurtje heb ik een wiskunde-tentamen en ik heb de hele nacht liggen blokken. >.< Als ik geen 7 haal, sta ik een 5 afgerond.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'