• Hoi :3.
    Ik ga binnenkort op kamp. [Jeej!] Maar ik heb een vriendinnengroepje, we zitten altijd met z'n 5jes. Maar er willen 2 ATLIJD bij horen. Wij haten hun zo erg! Ze schoieren alles weg. Bijvoorbeeld: Ik ga lekker met een vriend van mij snoepjes halen in de pauze, komt die ene aanlopen zen zegt: OH WAT EEN LEUKE VERPAKKING! OOHH MAG IK OOOOK! En dan steekt ze haar hand uit. Ik ben altijd zo aardig en geef haar wat, en ze denkt altijddat ze alles is. En die ANDERE! OEF IK HAAT HAAR HET MEEST! Zij denkt echt dat ze alles is, laatst zei ze tegen mij: Oh ik heb een 8,6 en jij? ik: Ik heb een 7,4. Zij: Ahaha ik heb een beter cijfer. En laatst hadden we een basketbaltoernooi en toen scoorde ik 3 doelpunten en toen ging ZIJ bij haar vriendinnen opscheppen dat zij dat had gedaan! En zij schooiert ook overal om. En ze voelt zich altijd ZO geweldig als ze voor klas staat en iets moet doen. Dan denkt dat iedereen haar geweldig vind. Laatst zei ze dat ik haaar bff for life was! En dat ze op mij kan vertrouwen en wou ook nog een vriendinnen ketting kopen voor ons omdat ik naast haar zat!

    Ik schrijf dit omdatik mijn woede kwijt wil :3 en ik wil niet bij hun in de tent. Want ik ben bang dat ik aangerand word. Of het hele kamp word verpest door die 2! Hoe kan ik zeggen tegen mijn vriendinnen dat ik niet bij hun wil liggen? Want hun haten die 2 ook!


    Emo<3

    Pixar schreef:
    Dat is toch makkelijk als je vriendinnen hun ook haten? Neem een ander tent, en dan gaan jullie daar maar met zijn 5en slapen :3

    Of zeg gewoon keihard tegen hun dat je ze niet aardig vindt of whatever?


    Mischien moeten ze er juist bij zijn in de tent. En dan moeten jullie lachen enzevoort. Je moet hun buitensluiten.

    Shokubeni schreef:
    Euhm, zeg dan tegen de leiding dat je niet wilt dat hun bij jullie in de tent slapen? Of weet ik veel? x'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    negeren


    "Be yourself, Everybody els is already taken."

    Ik zou gewoon recht in hun gezicht zeggen dat ze een andere tent moeten zoeken!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ben op kamp geweest naar zweden, en serieus, het vieste goorste kind ever sliep bij ons in de chalet. Wij met z'n 3en & het rotkind. Ze heeft zich in die tien dagen niet gedoucht :|


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Extravagant schreef:
    Nou zeg, ook lekker aardig. Met zijn 5en tegen 2 meisjes die alleen maar ook bij een groepje willen horen. =S

    uhmmm als je de kans hebt om een andere tent te nemen me tje vriendin moet je dat voorral doen en als je die keuze niet hebt dan moet je gewoon negeren of juist terug afbekken zodat ze zich gekoleineert voelt en dt jij boven haar staat <3

    Beetje katten tegen ze als je ze écht kwijt wil. Laten merken dat je ze niet aardig vindt. Geen snoep meer geven dan he, want je geeft snoep als je iemand aardig vindt. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    EA schreef:
    Dat is toch makkelijk als je vriendinnen hun ook haten? Neem een ander tent, en dan gaan jullie daar maar met zijn 5en slapen :3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.