• Beste Users,

    Zoals jullie misschien al gezien en gelezen hadden kunnen er voortaan Kudo’s uitgedeeld worden. We wilden jullie er wel even van op de hoogte brengen dat het niet toegestaan is om te vragen/bedelen/reclame te maken om Kudo’s. Dit valt allemaal onder ongewenste reclame & spam en hiervoor kun je dus reclamestraffen krijgen.

    Aanvragen voor kudo's kunnen ook gewoon gemeld worden als ongewenste reclame.

    Je mag natuurlijk wel in je eigen story vragen of mensen kudo's willen geven als ze het verhaal goed vinden, maar we spreken hier echt over berichten naar andere users sturen met daarin de vraag of..

    We doen dit, omdat we gewoon willen dat het leuk blijft en zodat er op een sportieve manier mee omgegaan word. Overigens is dit ook de ideale manier om vriendjes politiek tegen te gaan :Y).

    Groetjes,

    De modjes van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 18:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Reckless schreef:
    (...)

    Oké, maar ik ben er toch te lui voor om bij elke omschrijving 'Kudo's graag' en 'Kudo's zijn welkom' te plaatsen. :3

    Haha, ik geef mijn favoriete story ook zonder dat ik de vraag ernaar zie een kudo, want die verdient dat. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    wist niet dat het er was.

    lijkt wel op hyves hoe meer kudos hoe meer popi?


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    wist niet dat het er was.

    lijkt wel op hyves hoe meer kudos hoe meer popi?

    Dat is toch afgeschaft?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Acapella schreef:
    (...)

    Onzin, zoals meerdere al zeggen wordt de teller elke dag op 0 gezet. En bepalen de users zelf welk verhaal ze een kudo geven of niet. En ik ben zelf ook met een nieuw verhaal bezig, wat net zo goed gaat als andere verhalen, dus ook daar schrijven de mensen je hier niet op af!


    Élke dag,maar niet elk uur..

    Sorry hoor,ik zou zelf willen dat er geen kudo's
    bestonden..


    :X


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    maar ik krijg sirieus het idee van goh hoe meer kudos hoe beter ik ben? Of hoe meer popi? Lijkt wel hyves.


    Some angels have no wings.

    logisch toch> deed ik al. toch goed dat je het nog even zegt.

    Wat een gezeik hier, sommige zijn ook nooit tevreden. Maar dat spreekt natuurlijk voorzich dat je er niet om moet gaan vragen via privé berichten of in iemand gastenboek. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb er volgens mij een keer om gevraagd in een van mijn verhalen maar dat doe ik niet meer, omdat ik van mening ben dat als een van mijn stories het waard is om een kudo te krijgen dat ook wel zou gebeuren xD

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 10:42 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    (Y) ik vind het goed ^^ ik was tog al niet vanplan om aan andere mensen te vragen of ze kudos wouden geven xD


    you were born original don't die as a copy

    Pfiew gelukkig. Sorry maar ik kan daar echt niet tegen, net zoals mensen in mijn gb gaan vragen of ik hun verhaal wil lezen.
    ik kan me daar echt aan irriteren ><
    Ik wist trouwens niet eens dat je reclame of spam kon melden..


    Neem je dromen eens mee de dag in!


    Whatever.

    Discoverxme schreef:
    Pfiew gelukkig. Sorry maar ik kan daar echt niet tegen, net zoals mensen in mijn gb gaan vragen of ik hun verhaal wil lezen.
    ik kan me daar echt aan irriteren ><
    Ik wist trouwens niet eens dat je reclame of spam kon melden..
    Als jij iets opvat als 'spam' of 'reclame' kun je deze berichten melden door het uitroeptekentje in het gele driehoekje :Y). Dan krijgen wij een melding en dan kijken wij hoe we het kunnen oplossen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.